Diskuze
Zfušované dálnici D47 chybí drť pod asfaltem. Zbourat a postavit znovu, navrhuje Žák
Děkujeme za pochopení.
J. Klimecký
Hm
Jestli bylo rozumné nechat všechno privatizovat a zlikvidovat státní podniky. Soukromé společnosti se chtějí akorát napakovat a ojebat stát. Škoda, že úplně zlikvidovali státní sektor. Mám takové podezření, že státní stavební firma by pro stát takové svinstvo neudělala.
J. Klimecký
Re: Hm
A nebo to měli nechat postavit Němce. Němci umí stavět dálnice ve špičkové kvalitě a za menší cenu. České firmě bych už to nesvěřil. Bohužel tak dopadla slavná privatizace v Česku.
K. Oldřich
To je dobrý...:o)
Odhalení "kvality" našich dálnic stálo ministerský post poslance V. Bártu a ještě se málem podařilo udělat z něho zločince. Kdo bude vracet dálniční poplatky za riskování na tankodromu s krycím názvem dálnice?
Strašně se mně líbí
Strašně se mně líbí, jak se lidé rozčilují na firmy, které postavily tak špatnou silnici. Dokážete pochopit, že zadavatelem byl stát, investorem ŘSD, které udělalo výběr dle dokumentace, kterou ŘSD nechalo udělat. Samozřejmě aby byla co nejlacinější, tak se dělá minimální a geolog cký průzkum. Firma vyhraje soutěž na předloženou dokumentaci od ŘSD a podle toho dílo ocení. Při výstavbě se zjistí, že podloží je úplně jiné, než je v projektech. To jsou samozřejmě vícepráce, které ŘSD nechce zaplatit. Navíc při výstavbě pověří ŘSD nějakou firmu či orgán, aby vykonával stavební dozor při výstavbě. Když stavební dozor vše odkýve a potvrdí, je firma z obliga. AŤ škody zaplatí odpovědní lidé z ŘSD a lidé z technického dozoru, který je vždy velmi dobře zaplacen. Teď když jde do tuhého, "odborník" (spíš řiťolezec a ubožácký narcis) ministr dopravy hledá u staveb lumpy, kteří stav způsobily.
Re: Strašně se mně líbí
Ale tak to přece nebylo. Firma navrhla podhodnocenou cenu, a když byla soudně napadena, že cena je nereálná, tak zakázku vyhrála, protože protože prohlásila, že cena reálná je a bude dodržena.
Doufám, že už Žák poslal zprávu a protest na Hrad,
kde sedí předseda té vlády, která tu prasárnu měla na starosti. Také doufám, že už připravil trestní oznámení na spolustraníka Schlinga, který byl v té době ministrem dopravy. Jestli ne, tak ať raději drží hubu, a nechá to na někom, kdo s tím bude opravdu chtít něco udělat. I když, obávám se, že když už o tom začal tento chameleon veřejně mluvit, bude to stejně promlčené.
Chabá paměť nebo lež?
Za Zemanovy vlády byla dohodnuta stavba v režimu PPP s izraelskou firmou, která měla D47 postavit do r., tuším, 2008. A měla být zodpovědná za všechno, za dodržení termínů, samozřejmě za kvalitu i za generální opravu po 40 letech.
Po volbách 2002 se stal ministrem dopravy v koaliční Špidlově vládě lidovec Šimonovský, kterému se izraelská firma nelíbila a prsil se, že bez ní to bude hotové o rok dřív a o spoustu miliard levněji. Tak to PPP zrušili, izraelská firma dostla několik set ,ilionů jako odškodné - a ŘSD zprasilo co mohlo.
Tož tak...
Doufám že i podvodníci
uzavřeli smlouvu, kd eje možnost opravy nekvalitní práce. Pokud ne - zavřít všechny co to podepsali.
Co k tomu dodat
Zloději se smějí zákony na ně nemůžou a občan bude zase platit !