Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Pepřenky, holínky, vařící celebrity. Za co chtěl stát utratit 60 milionů

Jedním z prvních opatření ministra zemědělství Mariana Jurečky (KDU-ČSL) bylo zastavení řady tendrů vypsaných jeho předchůdci. Jako příklad špatného hospodaření s veřejnými penězi uvedl ministr plánovanou kampaň Ryba sladkovodní. Za co hodlalo ministerstvo utratit 60 milionů? Server Lidovky.cz přináší kompletní znění veřejné zakázky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

28. 2. 2014 18:02
Tohle musí kočírovat cvoci.

Ministerstvo utratilo 150 milionů a 60milionů hodlalo ještě utratit za reklamu na konzumaci tuzemských ryb. Výsledky nejsou pochopitelně žádné. Dokud nebude rybí maso cenově dostupné všem, žádná reklama nepomůže. Kdyby ty miliony dali rybářům, dohlédli na své šéfy, aby je nerozkradli, mohly by být ceny podstatně nižší a lidi by baštili kapry, až by jim vrzal čípek.

0 0
možnosti

27. 2. 2014 13:07
Pepřenky...

Bordel kde se jen člověk podívá kradli,kradem a budeme krást je heslo naší demokracie a nepomůže ani nová vláda,to by se musel vyměnit celý st.aparát.

0 0
možnosti

27. 2. 2014 7:56
Je to stále stejné.

Někde se vyhodí finance na tzv.,,právní poradenství" i když firma vlastní hordu právníků,jinde na reklamní akce,zcela bez logiky požadavků trhu.(zákazníků) Lidé u nás nejsou tak na hlavu padlí,aby když vidí ,,celebritu" něco jíst,nakupovat a podobně,se bezhlavě vrhali na prezentovaný produkt.Ryba s cenou nejkvalitnějšího masa nikdy nikoho nezaujme.Těch několik nepočítám.Jen by bylo zajímavé osvětlit cestu peněz za tohle utracených.

0 0
možnosti

27. 2. 2014 7:46
Kampaň určitú logiku má, ale za tie peniaze?

Ak už štát chce robiť takéto kampane, má hľadať spôsoby, ako zu minimum peňazí dosiahnuť maximum. Môže vypísať súťaž s pártisícovými odmenami, kde by stredoškoláci a vysokoškoláci mohli posielať svoje projekty, ako lacno a efektívne spropagovať to či ono.

Ale logika býva zvyčajne opačná. "Kompetentní" vymýšľajú spôsoby, ako "odklonit" peniaze. A to je pravdepodobne hlavných účel podobných akcií.

0 0
možnosti