Diskuze
Učíme strojvůdce jezdit úsporněji, šetří se i v depech, říká šéf ČD Kurucz
Děkujeme za pochopení.
J. Mr
Něco je asi špatně - zisky na cenu na nepohodlí zákazníka ?
Snižování spotřeby el. energie je jedna věc, ale nepohodlí cestujících věc další. Při cestě z domažlických slavností jsem s dalšími cestujícími zažil cestu "skoropeklem". Klima byla vyplá ve vagonech s pevnými okny. Průvodčí v přeplněném vlaku raději neprocházel. Starší cestující kolabovali. Personál má bohužel v popisu práce šetřit kde se dá. "Strojník" - řidič lokomotivy tvrdil, že klima zapíná průvodčí, ten tvrdil, že vlak převzal v Domažlicích od kolegy z Německa. Klasický případ selhání systému a pracovních postupů atd. a česé řešení že nikdo za nic nemůže. Se stížností jsem byl v Infokanceláři v Plzni "odkázán" na portál ČD. Jen více konkurence na kolejích!!!
Mimo jineho!
>>Otázkou také je, jak je třeba svítit při údržbě lokomotiv,“<<
+++++++++
Opravari mohou nosit jen lampy celenky a zalozte opet Brigady socialisticke prace. Tim si kazdy strojvedouci prevezme lokomotivu do vlastni pece a usetrite opet miliony na jine rozhazovani :)
Jak je to na Ukrajině
Nedávno jsem byl na Ukrajině a jel jsem vlakem po trati s tunely. Vždy před vjezdem vlaku do tunelu se rozsvítilo osvětlení a po výjezdu zase zhaslo. To je jev u nás nevídaný. Ve vlacích kolem Brna (na směr Č. Třebová nebo Křižanov) se svítí již před přistavením vlaku na nádraží a pak až do cílové stanice, i když úsek s tunely trvá pár minut. Člověk by předpokládal, že trocha inteligence v řízení osvětlení by se mohla najít spíš u nás než na Ukrajině, ve skutečnosti je to ale právě naopak.
Re: Jak je to na Ukrajině
Gratuluji, Vy byste mohl byt prvni novy vedouci Brigady soc. prace lokomotivniho depa Brno! :)