Diskuze
Nostalgické loučení. Typické hranaté karosy zmizí z pražských ulic
Děkujeme za pochopení.
no jasně
loučí se s typickými východními krámy, které vypadaly staře už když sjely z linky a vyřazují je s 50 letým spožděním:DDDDDDDDDDDD
V. Getz
Re: no jasně
a co je na tom špatně? dveře neotvírají ,sedačky nedrží? kdyby jezdily 100 let pořád tam bude vidět chytrý konstruktér ..
V. Getz
prostorné autobusy uvnitř,kde se dalo projít i když
mezi sedačkami stál člověk..dnes to projektují snad lidé co mají vystudovanou ekonomickou fakultu ..
Z. Lapil
Jak - první český autobus s automatickou převodovkou?
Co takhle ŠM11, vyráběný v l. 1965 až 1981? Výrobce Karosa Vysoké Mýto, převodovka Praga vyráběna dokonce v Praze ve Vysočanech.
Jsou to ty se čtyřdílnými dveřmi uprostřed a vzadu, vepředu trojdílné. Pro připomenutí viz http://prahamhd.vhd.cz/Busfoto/SL11.htm. Nebo ve vyhledávači Karosa ŠM11,
Re: Jak - první český autobus s automatickou převodovkou?
Nemůžete chtít po presstotitovi, aby znal fakta. To je pod jejich rozlišovací schopnost. A tak je to u nás se vším. Jeden vedle druhého blábolí nesmysly a přitom není problém si informace dohledat na internetu. Pak se není co divit, jak tito pitomci blábolí o Ukrajině.