Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Jančura přiznal, že jeho taxíky prodělávají. Plánuje řidiče na OSVČ

Podnikatel Radim Jančura připustil, že jeho projekt pražského taxi služby prodělává. V posledním roce jeho firma Tick Tack Taxi výrazně zvýšila počet aut i řidičů, jezdí výhradně s limuzínami Audi. Pro další rozvoj už ale například uvažuje o tom, že nebude přijímat šoféry jako zaměstnance.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

9. 10. 2014 18:09
Dle mého názoru.

pokud je pravda co níže píše zaměstnanec firmy tak se není čemu divit.Ono bez dotací to není tak jednoduché.

0 0
možnosti

P. Horák

9. 10. 2014 9:18
Ted jeste smes absurdit nad kterymi zustava rozumk stat

kancelar nema na kartridge do tiskarny, maji jednu tiskarnu na celou firmu :) reditel Richter postava u vyjezdu aut a kontroluje jestli mame smazane tabulky ma ktere piseme jmena lidi na letisti (omg to ten clovek fakt nema nic jineho na praci, kdyz jsme v minusu? :) ), dispecink nam vola ze nam nesviti napis Taxi (proc proboha, pri naboru nam tvrdili ze brat lidi ulice neni povinne + to nema nic jineho na praci? :) ), teamleader Vejvoda nam rika kastani a dementi - dekujeme :) , nesmime objednavat auta pro lidi co nas oslovi na ulici kdyz cekame na zakaznika, musi sami - vetsinou cizinci kteri netusi kam volat, samozrejme o ne prijdeme :) , kdyz jedeme na zakazku a nekdo nas odmavne na ulici tak ho nemuzeme vzit i kdyz

0 0
možnosti

P. Horák

9. 10. 2014 9:21
Re: Ted jeste smes absurdit nad kterymi zustava rozumk stat

jede nasim smerem a mame cas - nejde zadat tuto zakazku v aplikaci a hned rev z dispecinku ze jedeme cernou jizdu i kdyz taxametr bezi - asi nepotrebujeme penize? :), ctvrt roku nejsou Ready karty (zakaznicke karty) i kdyz se musime neustale ptat jestli je zakaznici maji nebo chteji - asi firma nepotrebuje cash flow volne penize lezici na kartach? :), zdvojovani zakazek kdy na misto dorazi dva a vice vozu misto jednoho - chaos, ale co, firma to zaplati, na co resit dispecink :), organizace smen, kdy jednou nejsou auta a venku cekaji destiky ridicu az se nekdo vrati klidne dve hodiny, podruhe zase nejsou ridici a auta stoji :) Novakova na nas rve jaktoze jedeme po jizni spojce, i kdyz mame v aute zakaznika a telefon je na hlasity odsposlech - omg, to nema nic jineho na praci a ta ostuda? :), stojici auta na stanovistich misto aby jezdila uz sem zminil, smyslem je pry delat reklamu - omg jak to ma pak vydelavat, jsme reklamni bilboardy nebo jde o penize? :),nejsou hadry na cisteni aut :)

0 0
možnosti

P. Horák

9. 10. 2014 8:37
Pohled zevnitr

Delam v TickTack paty mesic. To co rika pan Jancura o drahych zamestnancich jsou populisticke kecy. TickTack nevydelava kvuli tomu ze ho vedou naprosti diletanti.

K tem odvodum. Zakladni mzda ridice TT je 12000,- z toho jsou 2000,- osobni ohodnoceni, ktere vetsinou nedostanete. Proc , to se nikdy nedovite. Dalsi slozkou je tzv. DPČ za myti auta v rozsahu 10 hodin mesicne za 70Kc/hod + 8000 osobni ohodnoceni. z toho vam prijde max pulka, taky se nedovite proc.

Jak se tedy v TT obchazi placeni dani uz vite :)

V soucasne dobe se my zamestanci TT snazime firmu zachranit a vyresit situaci se neschopnym vedenim, ktere se misto reseni toho aby firma vydelavala zabyva radsi sikanou ridicu pro malichernosti. tickTack uz opustila vetsina puvodnich ridicu co jezdili u firmy dva roky a vetsina lidi co nastoupila na startu projektu, protoze uz toho mela plne zuby. V soucasnosti jezdi u konkurence.

0 0
možnosti

P. Horák

9. 10. 2014 8:37
Re: Pohled zevnitr

Ve firme je naprosto silena fluktuace, lidi hromadne odchazi, protoze na diletanstvi vedeni nemaji nervy a nabira se, po mesici uz pulku lidi neznate.

1.10 take ve firme ve snaze zachranit ji, vznikly odbory. No a proto tu mame tento populisticky clanek, s nesmysly o tom jak jsou zamestnanci drazi. Pritom odvody ktere se za nas plati jsou +- sulnul na urovni toho co za sebe plati OSVC.

0 0
možnosti

8. 10. 2014 18:45
Státu daně nééééé!!!

Ale dotace od státu by se hodily, že jo!!! Vychcaný Pražáku!!!

0 0
možnosti

8. 10. 2014 12:32
Tak že zase odrbeme stát???

Ale využívat státní cesty to jo a zadarmo, že jo??? Proč koupil tak drahé auta??? Kolik dává těm zaměstnancům??? Ať je tolik nepřeplácí, stačilo by jím 15 tisíc hrubého, tak jak dělají ostatní lidé mimo Prahu!!! Tam se se zaměstnanci nikdo nes.. páře!!! Tu máš a ber a nebo táhni.... na ulici už čekají další!!!

Kdyby to tak dělali všichni, tak stát do půl roku zbankrotuje!!! Státu nic, ale využívat od státu všechno!!!

0 0
možnosti

8. 10. 2014 12:38
Re: Tak že zase odrbeme stát???

Jéjeee... já si říkal že mi to jméno něco říká...

A on to Skuplík....

0 0
možnosti

8. 10. 2014 12:11
Nedovedu pochopit, že tak zkušený

podnikatel v dopravě jako je pan Jančura si nedovedl spočítat, že taxikařit v Praze je pro firmu, která má auta ne leasing,řidiče zaměstnává a musí z tržeb odvádět DPH,soc.a zdravotní pojištění, je při dvaceti osmi korunách, za kilometr jízdy, odsouzena k rychlému bankrotu.To jsem tvrdil již v době, kdy pan Jančura slavnostně uváděl jak v Praze obrátí taxislužbu vzhůru nohama.Dnes se ve valné většině zákazník dívá na cenu a je mu jedno zda jede v Audině za mega a nebo v Superbu na půl mega.Hlavně že jede místo 28,- za 16.90,- za km.a takový rozdím v luxusu to zase není.

0 0
možnosti

P. Horák

14. 10. 2014 11:28
Re: Nedovedu pochopit, že tak zkušený

to neni pravda. lide uz jsou otraveni ze spinavych aut a nemytych ridicu a tech 28 korun za ciste hezke auto si radi priplati. navic jistota ze se jede bez turba je neco co naprosto miluji, uz je nebavi se hadat kvuli tomu ze se je nekdo snazi okrast. ono, sice jedete za 16,90, ale s turbem to je vic nez tech 28 :) a ze to turbo ma skoro kazdy.

0 0
možnosti

M. Komárek

8. 10. 2014 10:00
Takto je to v mnoha oborech

konkurenční tlak na cenu je tak drtivý a současně možnosti snižení nákladů jsou často vyčerpané - snižovat cenu práce je tak jedinou šancí na přežití ...

0 0
možnosti

K. Novák 181

8. 10. 2014 11:03
Re: Takto je to v mnoha oborech

Sežeňte si otroky.

0 0
možnosti

J. Václav 261

8. 10. 2014 9:07
Drahou investici dnes nezaplatíš,

drahé automobily by museli jezdit 25 hodin denně, aby vydělali na liesing a daně z taxikářů. Pochybuji, že ti OSVČ od Jančury odkoupí Audiny, nejpíš si pořídí vlastní ojetiny. Zkuste si koupit sklápěčku třeba Mercedes za 4 miliony Kč a vydělat 100 tis. Kč měsíčně na splátku.

0 0
možnosti

J. Šimek 066

8. 10. 2014 9:28
Re: Drahou investici dnes nezaplatíš,

http://app.audi.cz/topcentrum/showpage.php?page=2&dpage=0&dealer=37&mtype=&detail=14565&item=Array&dir=&cars=0&l=2

Lepší A6 stojí s DPH 1,4 miliony. Takže z Vašeho výpočtu splátek je třetina. Kdo se dvěma řidiči není schopen vyjezdit 30 tisíc měsíčně zisku na splátky v Praze, tak je žabař a ne profi taxislužba.

0 0
možnosti

8. 10. 2014 7:21
Jak je vidět, poctivě asi nelze...

...takže je něco špatně.)

0 0
možnosti

8. 10. 2014 8:05
Re: Jak je vidět, poctivě asi nelze...

Proč by poctivě nešlo, jde. Tady se neřeší poctivost, ale systém zaměstnanec proti osvč.  Pouze je vidět, jak jsou zaměstnanci nepředstavitelně drazí. Odvod firmy za zaměstnance je doslova prasárna. Ať to zruší, nevím, proč má být zaměstnavatel trestán za to, že někoho zaměstná. Odvody ať se strhávají pouze zaměstnanci z hrubého platu a je vyřešeno. Potom už zůstanou pouze někdy neslušně zneužívané sociální výhody zaměstnaneckého poměru. Otázkou je, že těch 35% z hrubých mezd, které tvoří odvody firmy, by stát položilo na lopatky.

0 0
možnosti