Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Šéf Leo Express: Máme jiné cestující. Pěkně se oblékají a neřeší jen cenu

Málokdo dokáže svůj byznys obhajovat tak zapáleně jako Leoš Novotný. Železniční dopravce Leo Express sice loni prodělal 120 milionů, ale jeho šéf věří, že je jen otázkou času, kdy se jeho podnikání zlomí do pozitivních čísel. A budoucnost vidí v propojení vlaků a autobusů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P. Cwach

3. 2. 2015 17:10
Já bych ty špindíry

vůbec do toho vlaku nepouštěl , kradou podšálky

0 0
možnosti

17. 1. 2015 22:55
Tak nevím...

Prý až budou jezdit za korunu za kilometr, budou za vodou. Do Ostravy jezdí za 349 korun, na kilometry je to 365. To není tak velký rozdíl.

0 0
možnosti

T. Tkadleček

17. 1. 2015 13:01
mrzi me

preklepy a pravopisne chyby.. trochu jsem vypenil :) ale je dobre vedet, ze kdyz pred prectenim rozhovoru s Leo spise ne, tak po precteni urcite ne.

0 0
možnosti

T. Tkadleček

17. 1. 2015 12:56
jednou jsem jel

na tease Ostrava Praha tramvaji spolecnosti Leo.. pripadal jsem si tam jsko sardinka v konzerve... do tzv VIP sedacek za 1200 bych si nesedl ani za trest.. nutne jsem se potreboval prepravit a jen Leo mel volna mista, trebaze v jakesi polovicni VIP za 700.. boleky me ze sedacek zada a pripadal jsem si tam jako v nejakem prucchodu.. s regiojetem jezdim od sameho zacatku 1-2 mesicne.. prijemne prostredi, slusni lide.. dvakrat jsem dokonce zahledl pana Jancuru.. jednou klecel na zemi a jedne cestujici zprovoznoval polohovatelne sedadlo.. to je tisickrat lepsi PR nez nejake sroubovane zvasty o lepsi klientele v novinach.. s Leo uz jedine, kdyby skrachovaly samotne CD .. po techle zvastech generalniho

0 0
možnosti

17. 1. 2015 22:58
Re: jednou jsem jel

Nojo, když pan Novotný šetřil a koupil os Staedlera nejlevnější příměstské jednotky, jenom je vybavil "luxusním" vnitřkem. Ve Švýcarsku jsem nebyl, ale nevylučuji, že tenhle Novotného "luxus" je tam standard i na regionálních vlacích.

Dálkový vlak vypadá jinak. Vagony u Jančury a některé i u ČD jsou trochu jiné kafe.

0 0
možnosti

C. Sangrail

16. 1. 2015 23:26
LEO vs. Regiojet

Pro mě je rozhodující jízdní řád a komfort. Regiojet je mnohem pohodlnější, pro člověka mé konstituce prostornější, má uspokojivé občerstvení a neobtěžuje mě byrokracií. Storno nebo přerezervování jízdenky je snadné, ve vlaku už nejsou žádné kontroly. Vytknout se tomu dá jen málo: chybí spoje pozdě večer (když se člověk chce zdržet v Praze např. na koncert či na večeři), v kupé chybí závěsy, jinak mě nic nenapadá. Leo má strašně málo místa na nohy a dost drahé jízdné ve vyšších třídách. Regiojet mi z toho vychází jednoznačně lépe. (Pendolino s ním srovnávat nebudu, to nemá cenu.)

0 0
možnosti

16. 1. 2015 16:05
No moc lidí neví,

že LEO Express sídlí v budově, kde je samá ruská firma. Je to náhoda ? :-)

Nejspíš to bude ten důvod, proč si může dovolit prodělávat, protože jinak LEO je dražší a pokud jsem kdy cestoval, tak mi nikdy nevycházel jako nejvýhodnější, a to v jakékoli třídě. Naopak Jančura bych řekl, že je tržní tvrdě a ČD, ani se svými podfuky s dotacemi a docela drahou In-Kartou, se tak nějak nechytá. Nemluvě o kvalitě servisu, kdy v RailJetu není třeba internet. I přesto, že zase šlo o podfuk s výběrovým řízením. Za ty podfuky samozřejmě nemohou normální zaměstnanci ČD, ale politická repre, která si takto krade na příští volby. Konečně ČD sídlí v budově Ministerstva dopravy, že ... . Nebo že by to byla sousední budova ? :-)

Co vím, tak podíl na chybějícím internetu mají operátoři, protože třeba na trati Praha Brno prostě není signál, ale i tak ... .

0 0
možnosti

16. 1. 2015 18:20
Re: No moc lidí neví,

... ale je zajímavé, že mi po tomto příspěvku došla reklama na :)mile Card.

To je fajn, ale pokud někdo jede Praha - Ostrava, tak Pendolino jede rychleji, pokud jede jinam, tak Jančura, zvláště když s ním někdo jezdí i jinam, vyjde obvykle levněji. Také bývá obsazen nejdříve ... .

Jo, obchodní politika není sranda. :-)

0 0
možnosti

16. 1. 2015 11:29
tatínek tu svou firmu

vybudoval i bez keců, kterak jsou jeho paštiky pro "jiné" strávníky ... škoda, že si mlaďas nevzal příklad :)

0 0
možnosti
Vzpomínka

Ze školy znám povídku o milionáři který ukradl slunce. Myslím, že tenhle dopadne stejně.

0 0
možnosti

16. 1. 2015 9:13
Dozfám, že žádný spor

nevyhrají. Okamžitě by zvýšili ceny!!!! Myslím, že šéf je namistrovaný až hrůza. Prodělává ovšem v normálním konkurenčním prostředí. Co je na tom, když jiný dopravce upraví ceny? On by je, dle jeho slov, upravil také! Rád jezdím vlakem. Ovšem jsem toho názoru, že s LEO nepojedu. Nemám rád arogantní lidi a tento článek je takové arogance plný...

0 0
možnosti

H. Balzám

16. 1. 2015 11:40
Re: Dozfám, že žádný spor

A víte, v čem spočívá jejich spor? Ano, firma může upravovat ceny, ale ne tak, že nakonec prodělává, protože jde pod náklady a schodek zalepí ze státního rozpočtu.

0 0
možnosti

16. 1. 2015 8:53
Raději RailJetem

než LEO-tramvají.

V listopadu měl dvě soupravy z pěti neschopné. Vypomohly mu nenáviděné ČD.

0 0
možnosti