Diskuze
Česko se mění ve šrotoviště Evropy. Míří sem čím dál starší ojetiny
Děkujeme za pochopení.
proc kupovat nove
Proc kupovat novy kdyz to stary slouzi bez jaky koli investice ..
V. Komárek
Čím to asi je?
mizerné platy za které si lidé nové auta kupovat nemohou.. Za 26 let po převratu už v tom kapitalismu mohl být plat minimálně průměr 30 až 35 tisíc.
J. Prečuch
Ekologie
není jenom v tom, že se vyřadí staré auto. S jeho výrobou bylo spojeno spotřebování energie, čím déle je v provozu tím míň energie se musí vyrobit pro výrobu nového. Udržitelnost rozvoje je i vtom opravovat to co, už existuje. Smozřejmě že v rozumné míře se musí park obnovovat. Na výrobu větrné elektrárny se spotřebuje více elektřiny než za svůj život vyrobí!
S42t86a27n73i38s18l86a41v 74T15o27m50á39š
reklamní článek
českých automobilek, každé auto, které opustí výrobní závod, je už staré.
Jako bývalý řidič z povolání pochybuji, že by
mi moderní auto vydrželo tak, jako letitý Nissan čtvrt milionu kilometrů bez jakékoliv poruchy, jen s kvalitním servisem.O ceně nových aut hanba mluvit.
F. Lesniak
Re: Jako bývalý řidič z povolání pochybuji, že by
Žádné nové auto už nevydrží tolik kilometrů. A stejně tak jako žádný spotřebič. Kupovat a vyrábět je jediný smysl a motor ekonomik kapitalismu. Když lidé začali šetřit, tak byla ekonomika vždy v řiti. Takže můžeme vzpomínat na opravdu kvalitní výrobky jenom s nostalgií.
Malé srovnání:
Škoda Fabia 1,2 HTP nová a třeba BMW 525i z roku 1995 s 300tis. km.
Cena: 250tis/50tis, životnost: 200tis/400tis, počet airb. 2/6, průměrná spotřeba 8l/8l
, výkon 50KW/125KW, bezpečnost posádky 6/10, ceny náhradních dílů: 1/1,
J. Bek
Můžeme se divit?
Singer drží euro na 27. a výš, tak co chcete za ty platy kupovat?
No a co s tim ?
Mam temer 20leteho Opela a porad dobre slouzi ? Muzu se ho zbavit a koupit neco noveho, ale uzitna hodnota bude zhruba tak stejna, bezpecnost take.