Diskuze
Často lidi nemají ani na lepší ojetiny. Proto tu jezdí tolik ’vraků'
Děkujeme za pochopení.
Co je to jezdící vrak?
Pokud to jezdí, tak to má technickou - nebo snad ne? Lidé zde žijí většinou jako otroci, tak je ekonomika tohoto státu nastavena, pak se nedivte, že si lidé nemohou koupit nové auto. 20 nebo i 30 let staré BMW, Volvo, Jaguár vyrobené jako vyšší třída, pokud je udržované není vrak, ale majetek. Kdo si tady dovoluje nakládat občanům s jejich majetkem a bránit lidem ve svobodném uživání a rozhodování o svém majetku? Ovládají snad tento stát ekologičtí likvidátoři aut ?
H. Balzám
Nesmysl
Mám patnáct let starého Passata, který byl v době své výroby luxusním vozem a nedokážu si představit, co víc by mi mohlo nabídnout nějaké mladší šidítko z Koreje nebo Rumunska, se kterým dnes všichni frikulíni jezdí. Jedinou nevýhodou jsou drahé náhradní díly. Jinak to má katalyzátor, nízkou spotřebu, je bezpečné, ani kousek rzi...
I. Veselý
Jak už tady padlo
hodně velkou "zásluhu" na tom určitě má poměr plat / cena auta. K tomu si přidejme ještě záměrné oslabování koruny a tím podražení všech vozidel, některých méně, jiných více. A svůj podíl na tom může mít i možnost opravit si starý křáp sám bez jakékoliv diagnostiky a pod. Já si, za minulého režimu, svá auta "stavěl" z ojetin a opravil si vše. U aut co s nimi jezdím posledních dvacet let si akorát měním letní sadu kol za zimní a opačně. A ty servisní úkony, které u novějších aut naštěstí nejsou potřeba často, jsou nekřesťansky drahé (např. výměna žárovičky parkovacího světla uvnitř xenonového reflektoru za 500,- což můžu zkusit sám, ale pokud by se něco stalo s výbojkou tak ta údajně stojí v řádu tisíců a prý ji stačí jen vniknutí vlhkosti do světlometu).
Své možná dělá i současná antikorozní úprava u aut. Na desetiletém autě dnes rez hledáte jen velmi nesnadno - dříve se vám pětileté už skoro rozpadalo.
Věčné dilema.
Prodejci nejen aut se domnívají,že stačí aby nějaká populární osoba,nebo foto hezkých modelek a prodej se bude hýbat!Od limonády po auta.Bankéři se zase diví,že prodeje nestoupají a tak oslabí korunu.Dle starého vtipu.Politik přinese domů výplatu a manželka mu říká,proč to sem nosíš,už to není kam dávat!A on obdivně říká,no a to vydělávám sám!Co dělají s penězy v těch rodinách,kde pracují oba dva?A takových ,,moudrých" šéfů firem,ekonomů,politiků a podobných je stále dost.Soudcům je 70 tisíc Kč málo,lékařům 50 tisíc a vy ostatní s 15 plaťte daně čím dále větší!
Německé ceny a české 35% platy
Tak jednoduché to je. A navíc daň z benzínu a nafty je cca 50% ceny.... ořezat lidi až na kost, to paňácům jde, že mají lidi měsíční plat oni jako denní, to už jim nevadí ...
Chytrolín,
proč si kupovat nové auto, když většina lidí jezdí kolem komína.
M. Kosejk
:)
To jsou jen marketingové kecy člověka z automobilového průmyslu, který by chtěl vyrábět více nových aut. Jde o to, že i auto tak z roku 2000-2005 nemusí bý vůbec špatné. Pořídíte ho třeba ta 35-55 tisíc - a pár let s ním můžete jezdit bez větších oprav. A když se něco podělá závažného, nebo když ho někdo vybourá, tak o co jde? Bylo levné, koupím jiné. A lidi to vědí. Není horší investice, než koupit nové auto (cca 1/3 ceny jde dolů už ve chvíli, kdy s ním vyjedete k prodejny).
J. Bek
Německé ceny, české platy=křápy
Kdepak je v rovnici chyba, milí politici?
J. Bek
Re: Máme v kapitalismu vysokou životní
Hlavně, že už můžeme svobodně cestovat!