Diskuze
Haškův úřad objednal klip. Reklama na drogy, diletantství, hodnotí ho odborníci
Křepčící důchodci, křepčící děti, statická kamera a houslista hrající do rytmu hudby jako vystřižené z 90. let. Klipu propagujícímu jižní Moravu, za který dalo jihomoravské hejtmanství 130 tisíc korun, se lidé na sociálních sítích vysmáli. A jak ho hodnotí marketingoví odborníci?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
29. 5. 2015 12:27
Ještě tam mohl být záběr s Haškem, Blažkem and opozičně smluvními boys jak se drží za ramena a tančí do rytmu kankán. Při jejich široce rozkročeném talentu a hromadném sběru zastávaných funkcí, by mohli zvládnout i celý klip v různých kostýmech naprosto sami.
0
0
možnosti
28. 5. 2015 23:38
... něco tak blbého snad musel režírovat hejtman sám anebo minimálně jeho alter ego JUDr. Haszek Mihály, v tandemu scénárista/rejža :)
0
0
možnosti
F. Lesniak
28. 5. 2015 22:12
Ty vágo, máme tady dokonce institut politického marketingu. Kolik berou tito darmožrouti ze státního rozpočtu? Tady je to samá agentura a samý institut. Na to nepotřebuji institut, abych si udělal obrázek, co je to za hovadinu.
0
0
možnosti
28. 5. 2015 18:40
To je síla. Ale cena klipu asi odpovídá. O tom zbytku do miliónu a půl si u socanů nedělám iluze.
0
0
možnosti