Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

O České pivo není zájem. Jen procento lidí zná chráněné značky

Evropská chráněná označení pro regionální potravinářské výrobky zná u nás pouhé jedno procento lidí. Projekt využívá zatím jen menší část pivovarů v Česku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BJ

14. 6. 2015 12:57
Ekonomicky nonsens

Zakaznik preferuje nejakou kvalitu za nějakou cenu.

Pokud je lokalni produkt patok, nebo cenove neakceptovan, nezachrani to ani zadna nesmyslna akce vlady a spratelenych lobby. A prinejmensim je to jeste silena drzost za penize danovych poplatniku ovlivnovat jejich preference.

0 0
možnosti
ZM

1. 7. 2015 18:13

Českouznačkou, která tahle kritéria splňuje, je Budějovický Budvar. Vyplácí se mu,  že prostě nešidí suroviny a s pivaři nehrajena schovávanou jako třeba Gambrinus, „převlečený“ za pivo z minipivovarů.To je dosti tristní touha po „kvalitě“. Ta prostě buď je, anebo není.

0 0
možnosti
MS

M. Stiburek

14. 6. 2015 12:47

Proč tenhle nadpis?? O české pivo je zájem. Není zájem o nějakou značku české pivo, kterou např. dostal bulharský podnikatel, který vaří pivo v Číně.

0 0
možnosti

14. 6. 2015 11:58

Logo není název.České pivo na Moravě nemá takový úspěch.Stejné je to naopak.Každý preferuje pivo ze svého regionu.A to rozhoduje.

0 0
možnosti
VP

V. Getz

14. 6. 2015 12:51

to je spíš reklama než realita že? Staropramenu se vyhýbám zato Radegast nebo Březňák 12 můžu, beru to co chutná a ne jestli to vyrobil soused...

0 0
možnosti
EE

E. Erat

14. 6. 2015 11:43

Plzeň,Budvar,Svijany,Bernard-zcela dostačující.

0 0
možnosti
RB

R. Bican

14. 6. 2015 8:50

Já už nějaký čas používám Primus na čištění bot; pěkně se pak lesknou... Pít se to - ještě s některými dalšími značkami nedá - tak jak jinak to využít...?

0 0
možnosti
KK

14. 6. 2015 10:53

Doma piju STAROPRANEN, do hospody chodím na PLZEŇ.  Víc znát nepotřebuji.

0 0
možnosti