Diskuze
O České pivo není zájem. Jen procento lidí zná chráněné značky
Děkujeme za pochopení.
Ekonomicky nonsens
Zakaznik preferuje nejakou kvalitu za nějakou cenu.
Pokud je lokalni produkt patok, nebo cenove neakceptovan, nezachrani to ani zadna nesmyslna akce vlady a spratelenych lobby. A prinejmensim je to jeste silena drzost za penize danovych poplatniku ovlivnovat jejich preference.
Českouznačkou, která tahle kritéria splňuje, je Budějovický Budvar. Vyplácí se mu, že prostě nešidí suroviny a s pivaři nehrajena schovávanou jako třeba Gambrinus, „převlečený“ za pivo z minipivovarů.To je dosti tristní touha po „kvalitě“. Ta prostě buď je, anebo není.
M. Stiburek
Proč tenhle nadpis?? O české pivo je zájem. Není zájem o nějakou značku české pivo, kterou např. dostal bulharský podnikatel, který vaří pivo v Číně.
Logo není název.České pivo na Moravě nemá takový úspěch.Stejné je to naopak.Každý preferuje pivo ze svého regionu.A to rozhoduje.
V. Getz
to je spíš reklama než realita že? Staropramenu se vyhýbám zato Radegast nebo Březňák 12 můžu, beru to co chutná a ne jestli to vyrobil soused...
R. Bican
Já už nějaký čas používám Primus na čištění bot; pěkně se pak lesknou... Pít se to - ještě s některými dalšími značkami nedá - tak jak jinak to využít...?
Doma piju STAROPRANEN, do hospody chodím na PLZEŇ. Víc znát nepotřebuji.