Diskuze
Fofola, šišlá psík. Vyděděnec Tuna je za hranicemi magnet na peníze a celebrita
Děkujeme za pochopení.
R. Dudek
A je tu.... Zelný salát! Zdroj vitamínů i v zimním období. To byly reklamy!
S. Garb
Nechutná reklama. A nechutný manýr vydělávat na postižení. Prodej zrůdnosti byl v dobách minulých výsadou tzv."obludárií" -jako běžné součásti cirkusů. Dnes je stále více oblíbená "freakshow" v rukách po slávě bažících jednotlivců, nabízejících k pokochání buď své vlastní znetvoření nebo-v horším případě-deformity svých ubohých domácích mazlíčků či dokonce vlastních ratolestí. Čím hrůznější pohled, tím víc to sype. Když exhibuje Nick Vujicic, dělá to sám za sebe a možná tím pozitivně motivuje spoustu lidí, ale kšeftovat s utrpením druhé živé bytosti a soucitem přihlížejících je nelidský cynismus. Jsem patolog a s malformacemi všeho druhu pracuji denně- no vyvěšovat jejich fotky na sociálních sítích by mě v životě nenapadlo!!!
S. Garb
Ta baba Dasherová tedy musí mít žaludek! A chudáček Tuna jí za to týrání nemůže ani ukousnout nos a obě uši.
J. Novák 567
Lidi už jsou totálně vymaštěný. Psék je tak ošklivý, až je krásný, ale že bych musel být členem nějakého jeho fan klubu, zařazovat si ho do přátel na FB či stát frontu na nějakou knihu? To nemusím. Ale svým způsobem ty lidi chápu. už nevědí co roupama. Jinak reklamy jsou maximálně otravné. Tuhle jsem koukal na Chalupáře a zjistil jsem, že díl je celkem cca 40-45 minut, ale ve vysílání na Nově trvá minut 70! Takže na reklamu připadá 25-30 minut! To je strašný. Také jsem to ani nedokoukal, protože ppři třeím bloku reklam, který byl kolem 21.00 hod., jsem to znechuceně vypnul, neb vysprchovat, oholit, vykonat potřebu a vyčistit si zuby jsem stihnul v klidu v průběhu dvou předchozích reklamních bloků.
Kofola je sama o sobě odporná. Chutná jako coca cola týden otevřená, smíchaná s nějakou mátou a popelem z cigár. Reklama je odporná, evokuje ve mě odpor, vůbec neumím pochopit tu spojitost šišlání, psa, předkusu a kofoly. Možná že po jejím chlemtání se tohle stane lidem se zuby:)
J. Hlaváček 323
Myslím si, že to musí být mimořádně impotentní agentura, když se musí uchýlit k bizarnosti. Teď už jen chybí, aby někdo napsal: blbá reklama, taky reklama, hlavně že se o Kofole mluví. Marketing už by si měl pomalu drbat hlavu, kolik to bude stát, než vrátí značce její bývalý lesk.
E. Kučerová 184
mým dětem se líbí, mně je jedno, takže celkový výsledek kladný.
E. Erat
Když jsem ji slyšel v TV (ne viděl,byl jsem v jiné části bytu) tak jsem si původně myslel, že něco závažného národu sděluje Karel Sch. No, naštěstí to byla reklama na Kofolu.Psík i reklama je skvělá.A Kofola je daleko chutnější než totálně přeslazená Coca či Pepsi Cola. Nejraději mám s citronovou příchutí.
...já bych toho psíka - dochovala - ON - nemůže - ZA - index - krásy - lidské - populace - jr to - prostě - PSÍK ...