Diskuze
Zákazníci si stěžují na O2. O zdražení informovala v příloze vyúčtování
Děkujeme za pochopení.
HNO2 jsou jen banda zlodějů! Podvádějí hned jak vás lapnou do svých sítí! Jiný provideři jsou stejná zběř! Jediná cesta je měnit je podle momentální nabídky!!! ZLODĚJI!!!
J. Novák 567
Jo, jen hlupoň se nechá či nechal zaplést do sítí O2. Není nad předplacenou kartu. Samozřejmě, že né od O2!
J87i76ř83í 33K86o65p91i79s
Uvědomte si, že Peťa utrpěl při kšeftech v Rusku značné ztráty, které musí někdo zaplatit a i Vašík K. musí být z něčeho živ, když už nezastává vrcholné státní funkce a poslední dávka z aminy se už jistě rozkutálela. Jen bude zajímvé co bude čekat ostatní uživatele jeho dalších výborných a lukrativních produktů!
V O2 se zbláznili, či čo. Zaplatil jsem v týdnu poslední fakturu za internet a pevnou. Dnes mi přišla SMS s poděkováním za včasnou platbu. Za půl hodiny dorazila SMS, že mi byla vystavena faktura na již zaplacenou službu, a za další půlhodinu opět SMS se stejným sdělením.
Ten Kellner nenasytným zdá se býti.
Naše "Sága" pokračuje" Dnes došla "noreplay" email :
Opět upmínka o t.zv. nezaplacené faktuře Kč 909 plus 565 Kč penále !!! Pane Bože ZA CO ?? FAKTURA BYLA ZAPLACENA 26.8. 2015 hned po doručni složenky od O2 !
A zatím není jasná cesta "probudit" neschopné účetnictví O2 k nápravě !!!! Ted jsme zvědaví co s tím Guru Jirka zmůže ! ??
Musím se připojit k velké řadě nespokojených zákazníků O2 ! Tato firma svým monopolním vystupováním si říká o budoucí, zasloužený krach i když patří "výtečnému miliardáři K " !
Tento rok zrušili tarif mobilu pro seniory, opravdu žádný dopis o tom neposlali. Měl jsem účtování na email a platbu inkasem. Po zjištění nového vyučtování na místní O2, mně bylo sděleno -"bylo to oznámeno na vašem účtu" Zpětně jsem objevil tištěné velmi malým písmem na jedné straně, zcela nenápadně. Chtěl jsem přejít zpět na platbu kartou, ale to prý až skončí smlouva do roka. Před rokem po změně čísla pevné linky, neposílali faktury a měli platbu dělat přes inkaso. I po zaplacení odpojili linku a požadovali další peniz za "opětné" připojení. V srpnu tohoto roku jsme zrušili pevnou linku, internet, zaplatili storno Kč 909.00.
Co zase ted ? Koncem září "UPOMÍNKA NEZAPLACENÍ KČ 909.00 " ! A zkuste najít odpvědní Email adresu. !
"NOREPLY @ o2.cz " ???????!! GOOD-BY O2 !!!
Máte pravdu! Nejdřív mne nalákali na penzijní tarif snůžkou lží a podvodů, a pak to zrušili "nekonečným" tarifem za 500kč! BANDA ZLODĚJÚ!!!
O2 nabízí alespoň "službu" zpětného zhlédnutí odvysílaného pořadu, na rozdíl od Skylinku, který v základu za měsíční poplatek nenabízí vůbec nic.
A jak by jsi si to technicky v rámci satelitního vysílání představoval?
S takovou firmou bych neuzavřel žádnou smlouvu.Nejlépe je vypovědět všechny smlouvy.Když jim valem ubydou zákazníci,snad se chytí za frňák.
To je blbost. Oni neuvažují jako vy. Mají dobře spočítané že sice několik tisíc naštvaných lidí odejde ale finančně je to vyjde mnohem lépe. A ti co budu chtít odejít nakonec retenční oddělení nabídne takovou slevu že zůstanou. Tak že o těch pár zásadových nestojí protože ve finále vydělají balík tak jako tak
O2 se postupně podařilo léty práce získat relativně slušné jméno, které teď v souvislosti s ligou mistrů ve fotbale a touto změnou cen zase rychle stratí. :-(
J. Novák 567
No, já tedy nevím, jmenovče, ale opravdu ten fotbal může mít takový vliv? Já třeba ani nevím, že nějaká liga je, tím méně fotbalová.
P. Fajt
Čeští mobilní operátoři jsou jenom zlatokopové, doporučuji si nalogovat zahraniční, tady jsou ceny i služby někde jinde. ..)