Diskuze
Šišlavý psík Ftefan ovládl YouTube. Kampaň na ‚Fofolu‘ opět bodovala
„Dáš si Fofolu?“ Věta, která v uplynulém roce minula v Česku málokoho. Šišlavý pes s předkusem z reklamy na limonádu Kofola hodně lidí irituje, více je ale těch, kteří ho milují. A to natolik, že tyto reklamní spoty jasně ovládly letošní žebříček sledovanosti na videoportálu YouTube.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
F. Lesniak
14. 12. 2015 11:49
Ta podoba s Jaceňukem je zarážející. Akorát pes nemá brýle.
0
0
možnosti
13. 12. 2015 21:51
Jenom to znamena, ze normalni lidi nemaji cas klikat na blbosti a ctou knihy. Tak se do statistik vubec nedostanou
0
0
možnosti
B. Hamáček
13. 12. 2015 21:51
Předpokládám, že reklama na vložky a Argin Max , či Clavin vysílané zejména odpoledne a před 22. hodinou tu úroveň pozvednou .
0
0
možnosti