Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

O2 vyhlašuje válku internetové reklamě. Je to komerční šance, tvrdí

Operátor O2 připustil poměrně revoluční krok. Přiznal zájem o blokování internetové reklamy. Jeho konkurenti nyní pozorně sledují, jak tento experiment dopadne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

5. 2. 2016 18:32

No, bylo by to hezké. Zatím mám s O2 minimálně 3 děsivé zkušenosti: 1) Měl jsem tarif GO, prý kredit bude neomezeně travat. Nakonec mi šlohli asi 800-900 Kč, že jsem 1/2 roku nevolal (byl jsem v cizině, proto jsem si ho zřídil). 2) Měl jsem nějaký "senior tarif", ten zrušili (takový eufemismus "nemají ho již v nabídce" a rázem mi nabídli horší, tak jsem to zrušil. 3) Nyní - měl jsem tarif Zero, také ho již "nemají v nabídce" a změnili na "Basic" za 49 Kč. To číslo jsem, si držel, že bych ho možná v bud. mohl zas používat. Takhle ho ale ruším. Čili toto je O2, mají v genech nepoctivost a s novým majitelem to bude asi ještě horší.

0 0
možnosti

5. 2. 2016 10:01

Tip jak to dopadne: rychlejší přechod na https a bude zase na uživatelích jestli si dokáží reklamy formou add odblokovat.

0 0
možnosti

5. 2. 2016 15:02

To ne, tohle se dá taky vyřešit na úrovni operátora technikou MITM. Problém je, že když na to zákazník přistoupí (aktivně, musí prohlásit certifikační autoritu operátora za důvěryhodnou), tak mu operátor bude monitorovat i zabezpečenou komunikaci třeba s bankou. Nejhorší na tom je, že pak zákazník nemá možnost ověřit, zda komunikuje skutečně s bankou, protože místo originálního certifikátu banky dostane náhradní certifikát od operátora.

0 0
možnosti