Diskuze
O2 vyhlašuje válku internetové reklamě. Je to komerční šance, tvrdí
Děkujeme za pochopení.
No, bylo by to hezké. Zatím mám s O2 minimálně 3 děsivé zkušenosti: 1) Měl jsem tarif GO, prý kredit bude neomezeně travat. Nakonec mi šlohli asi 800-900 Kč, že jsem 1/2 roku nevolal (byl jsem v cizině, proto jsem si ho zřídil). 2) Měl jsem nějaký "senior tarif", ten zrušili (takový eufemismus "nemají ho již v nabídce" a rázem mi nabídli horší, tak jsem to zrušil. 3) Nyní - měl jsem tarif Zero, také ho již "nemají v nabídce" a změnili na "Basic" za 49 Kč. To číslo jsem, si držel, že bych ho možná v bud. mohl zas používat. Takhle ho ale ruším. Čili toto je O2, mají v genech nepoctivost a s novým majitelem to bude asi ještě horší.
Tip jak to dopadne: rychlejší přechod na https a bude zase na uživatelích jestli si dokáží reklamy formou add odblokovat.
To ne, tohle se dá taky vyřešit na úrovni operátora technikou MITM. Problém je, že když na to zákazník přistoupí (aktivně, musí prohlásit certifikační autoritu operátora za důvěryhodnou), tak mu operátor bude monitorovat i zabezpečenou komunikaci třeba s bankou. Nejhorší na tom je, že pak zákazník nemá možnost ověřit, zda komunikuje skutečně s bankou, protože místo originálního certifikátu banky dostane náhradní certifikát od operátora.