Diskuze
Česko nestihne odvézt naftu ze skladů Viktoriagruppe. Vlečka je v dezolátním stavu
Děkujeme za pochopení.
Bohužel bylo zrušeno železniční vojsko. Bachma Olomouc by zvládla 2 km za den - a to by se většina převelených cikánů flákala.
Jde o provizorní opravu, nemusí to vydržet roky a roky do další opravy jako při běžné stavbě nebo rekonstrukci železničního svršku. Germáni za takovou opravu stejně nezaplatí ani EURo.
A taky jde o vlečku - takže omezená rychlost a nemusí se dodržet předpisy pro trať, kudy se přemisťují cestující.
D. Smid
Ať mi někdo neříká, 2.000 m trubního vedení a 6 čerpadel nevyřeší problém rozbyté koleje. Jak to asi udělají Němci s tou naftou, když jim tam zůstane.
Proč se stavět most, když se můžeme svést lodí!
Ženisti-potrubáři takové roury stavěli a bourali v rámci cvičení za hodiny až dny.
Nemáme ani železniční vojsko, ani ženisty -potrubáře.
No - vlastně po letech zanedbávání ze strany pravicových vlád nemáme ani funkční armádu, jak nám nedávno vytkli z NATO...
J. Lepka
Britové dokázali natáhnout naftovod pod mořem, přes celý La Manche. V roce 1944 !
Konkurzní správce je liška podšitá. Že by i ve vyspělém Německu fungovala konkurzní mafie? Není možná!!!
M. Čihák
jak tam tu naftu dostali? Vlečka se sam rozložila vlhkem během několika let?
J. Novák 567
Blbost! Tupan je ten, kdo rozhodl, že ty zásoby svěří zlodějským Němcům.