Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Čínská reklama není rasistická. Kritici jsou přecitlivělí, zní ze strany výrobce

Přímo transoceánské spory vyvolala čínská reklama, ve které se černoch po vyprání změní ve vymydleného Asiata. Výrobce prášku se nyní brání nařčením z rasismu tvrzením, že zahraniční média jsou přecitlivělá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L. Florner

30. 5. 2016 7:13

Nakonec ta reklama udělala přestně to, co měla - prací prášek z Číny už zná skoro celý svět :o).

Jinak je ale moc pěkný ten komentář po skončení reklam, zejména to, že "reverse racism does not exist", tedy že rasismus naruby neexistuje. Případně, že když jste bílý, nevíte, jaké to je být chudý. Někdo tomu možná říká rovnost a jiný multikulturalita, ovšem mně se takové řeči zdají být jen sprostým lhaním, výsměchem a skutečně rasistickým svin stvem.

0 0
možnosti

I. Valčíková

29. 5. 2016 17:56

No, na Českou sodu nemají.

https://www.youtube.com/watch?v=nY6WuXje3XI

0 0
možnosti

29. 5. 2016 13:22

V Nemecku existuje Firma "Soda Neger" a vlastni ji Tomas Neger.

0 0
možnosti

29. 5. 2016 12:20

Je vidět, že za Českou sodu s Árijcem by dneska Čtvrtníčka se Šteindlerem strážci čistých myšlenek ukamenovali.

0 0
možnosti

29. 5. 2016 14:23

Blbost. U Ceske Sody se jaksi ironie a ne zrovna uhlazeny humor ceka. U reklamy je to trochu neco jineho, nemyslite?

0 0
možnosti