Diskuze
Mýtný systém bude nadále zajišťovat Kapsch. Vláda mu prodloužila smlouvu o tři roky
Děkujeme za pochopení.
pouze nic nedělat a nebo jako plešatec slibovat odborářům,horníkům,ženám a hradu.
Soudruzi, pokud to nevíte, tak "nezávislý" soudruh ŤUK ťok byl ředitelem jisté firmy,l která se podílela na výstavbě mýtních bran. Kdopak to tady kasíruje? Stát těžko, asi to bude někdo jiný, ale ANO přece maká a kaká.
Pokud se firma podílela na stavbě mýtných bran, tak je postavila a skasírovala peníze. To u tak bývá, že se za práci platí. Těžko kasíruje nadále - kasíruje Kapsch, který veškeré brány plus vše ostatní vybudoval za své peníze a na tom kasírování se hojí.
Pokud chtěl stát kasíroval výhradně sám, měl takjy sám zainvestovat a Kapschi (nebo jinému dodavateli - bez potřeby investic by se jich určitě našlo víc) to zaplatit ze svých.
Jenže to by nejspíš dopadalo jak systém výplat dávek nebo registr vozidel...
2 miliardy za spravu zastaraleho systemu rocne tj 26 miliard za 13 let je podvod stoleti gratulujeme korupcnikovi tokovi
Tenhle kix není dílem ani lenosti, ani hlouposti.Tohle je tunel, že Blanka bledne závistí.
korupcnik tok si nakonec stejne prosadil svou-dostane uplatky ve vysi desitek milionu korun a ma vystarano...... a uplatkari z kapsche zrovna tak.....
Opozice by si měla vzpomenout - nebo by jí to měl někdo připomenout - kdo byl u vlády, když "se" podepisovaly dodatky smlouvy s Kapschem, které mu dávají současnou sílu. Zejména kdo podepsal, že Kapsch není povinen předat státu know-how, především komunikační protokoly. Zbytek jsou databáze - nic superspeciálního.
Kapsch by museli řídit blbci, kdyby dobrovolně a bez náhrady odevzdal konkurenci to, co je u každého proprietálního řešení to nejtajnější tajemství.
Zajímalo by mě, kdo za tím mnohamiliardovým kšeftíkem pro Kapsch skutečně stojí a kdo tedy bude inkasovat slušnou prebendu (úplateček).
Pro mne coby laika a čtenáře médií je v případě řada otázek:
Proč se nikdo nezabývá trestní odpovědností za původní smlouvu (lidovec p.Šimonovský ?) když je údajně tak nevýhodná pro stát ? Zejména skutečnost že by Kapsch dal podklady pro soutěž až by skončila jeho smlouva ? Proč jsou papírové kupóny coby přechodné řešení tak finančně nevýhodné ? Proč se neřešil už původně ani nyní satelitní systém místo monster zvaných mýtné brány ?
Na to poslední vám můžu odpovědět - protože satelitní systém v téže době zaváděli Němci a ten měl tolik "much", byl tak zpožděný a nepřesný, že se Prunerové v Německu ptali kdo může za výběr něčeho tak hrozného místo osvědčených mýtných bran.
Specialitkou bylo, že systém nedokázal rozpoznat, zda se auto pohybuje po zpoplatněné dálnici nebo po souběžné nezpoplatněné silnici.
Nemluvě o tom, že měl být založen na Galileo - a se plným provozem Galileo se momentálně počítá od r. 2020...
K25a85r71e48l 84V29y58š83a71t96a
Sobotka musel se skřípěním zubů ustoupit asi pochopil, že Chovanec svým vyrválem jen ztěžuje vyjednávací pozici státu s Kapschem. A na tom se moc hlasů ve volbách neutrhne. Hádám, že Ťok po podepsání smlouvy obviní ČSSD ze sabotování jednání s Kapschem a tím znemožnila vyjednat větší slevu. Koukám, že často se v ČSSD prosadí hloupost nad rozumem, je těch přešlapů nějak moc v řadě.