Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Nefér operátorovi se dá bránit. Důležité je nevzdat se po prvním ‚Ne‘

Pokud operátor jednostranně změní smlouvu, měl by zákazník mít možnost bez sankce odejít jinam. Když mu to není umožněno, je možné se odvolat k Českému telekomunikačnímu úřadu. S postupem pomohou i spotřebitelské organizace, jako například dTest.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

26. 7. 2016 17:13

Ale to co tam radite je zasadni chyba. Neplatit castku, kterou zpochybnujete. Pak musi dokazovat operator, ze na ni ma narok. Jak jednou zaplatite, tak uz ty penize nemate a muste je dolovat zpatky.

0 0
možnosti

26. 7. 2016 17:40

Obávám se, že je to jinak. Pokud mi někdo jednostranně změní smlouvu, pak mohu odstoupit. Bez ohledu na to, co si operátoři dali do zákona. Smlouva je svobodná vůle, tj. nelze vynutit a posouzení, co je pro mne výhodné a co ne, může být poměrně subjektivní. Pokud tedy odstoupím, chtěl bych vidět operátora, jak podá žalobu a bude se domáhat toho, že smlouva platí.

Neplatit za služby není dobrý nápad.

0 0
možnosti