Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Proč je Škodovka všude? Ostatní výrobci nejsou rodinné stříbro, tvrdí expert

Škoda Auto ve středu ukázala zrcátko, kolo a světlo ze svého očekávaného modelu Kodiaq. Téměř všechna důležitá média opět neodolala a další střípky ukázala svým čtenářům. Včetně serveru Lidovky.cz. Proč se firmě z Mladé Boleslavi tolik daří v podstatě každé dva týdny „prodat“ dávkované informace, obrázky či videa související s její novinkou?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T. Marný 393

11. 8. 2016 17:16

Rodinným stříbrem by byla, kdyby ČR, po vzoru spolkové země Dolní Sasko ve VW, vlastnila ve ŠKODOVCE 40%podíl. Alespoň můžeme být rádi, že nechali Němci tento název. A tak, jako je to se ŠKODA ML. Boleslav, je to s mnoha firmami. Bývá to i horší - český tradiční název a výroba převedena do ciziny ( např. Mochovská mražená zelenina, do Rakouska ).

0 0
možnosti

O. Bouška

11. 8. 2016 16:36

Když asi 5 let dělali Favorita, taky vždycky ve Světu motorů ukázali co se jim zrovna podařilo zdolat, pěkný úspěch bylo třeba zpětné zrcátko se znakem Škody, na druhé straně byly i drobná zaškobrtnutí, když nedotáhli u první serie do výroby stěrač na okně pátých dveří. :-)

0 0
možnosti

I. Veselý

11. 8. 2016 14:20

Myslím že to je na rozhodnutí Škodovky a novin. Výsledek se časem ukáže.

Jinak k tomu srovnání s reklamními kampaněmi Hyundaie - srovnejte si ne formu reklam, ale jejich četnost. Škodovka - občas reklama na Fabii či Rapid, Hyundaie skoro v každém tv reklamním bloku.

0 0
možnosti

P. Baggerfuhrer

11. 8. 2016 20:19

Vznikla mala, ale neustale rostouci skupina lidi, ktera TV povazuje za prostredek (predevsim) k vymyvani mozku. Misto pasivni konzumace nalezite "vyvazenych" informaci, bloku reklam na produkty "bez kterych se neda zit" si radsi sama aktivne vyhledava na svetove siti informace a zabavu. Misto sledovani reklam na vozy si ty vozy radsi zkusim, zkusebni jizda mi rekne vic. Zkousel jsem jak i30, tak Ceeda a novou Octavii. Nadseni se nedostavilo nikde, nejmene mi vadila i30. Samozrejme zalezi, na co je clovek zvykly. Octavia me nepresvedcila ani ergonomii, ani chovanim v zatackach. Domnivam se, ze co chybi v konstrukci, to konektivita nedozene. Asi uz jsem stary na moderni trendy. Konzervativec, co se zajima predevsim o jizdni vlastnosti auta. Obavam se, ze uz to zadna reklama nezmeni.

0 0
možnosti

Goeg

11. 8. 2016 14:20

Rodinne stribro? Pan "expert" si nevsiml, ze Skodovka jiz davno rodinnym stribrem neni, protoze ji Cesi nevlastni, jenom pracuji pro nemeckou firmu, ktera si ponechala ceskou znacku. Skoda Auto je pod uplnou nemeckou kontrolou, stejne jako Hyundai pod jihokorejskou ci TPCA pod japonsko-francouzskou. Skodovka je vsude, protoze utraci daleko vice na reklamu v Cesku nez dalsi 2 automobilky, pro nez je cesky trh daleko mene dulezity nez pro Skodu alespon podle poctu prodanych automobilu.

0 0
možnosti

11. 8. 2016 16:08

Treba je skodovka porad rodinne stribro, ale uz je v jine rodine

0 0
možnosti