Diskuze
Proč je Škodovka všude? Ostatní výrobci nejsou rodinné stříbro, tvrdí expert
Děkujeme za pochopení.
T. Marný 393
Rodinným stříbrem by byla, kdyby ČR, po vzoru spolkové země Dolní Sasko ve VW, vlastnila ve ŠKODOVCE 40%podíl. Alespoň můžeme být rádi, že nechali Němci tento název. A tak, jako je to se ŠKODA ML. Boleslav, je to s mnoha firmami. Bývá to i horší - český tradiční název a výroba převedena do ciziny ( např. Mochovská mražená zelenina, do Rakouska ).
O. Bouška
Když asi 5 let dělali Favorita, taky vždycky ve Světu motorů ukázali co se jim zrovna podařilo zdolat, pěkný úspěch bylo třeba zpětné zrcátko se znakem Škody, na druhé straně byly i drobná zaškobrtnutí, když nedotáhli u první serie do výroby stěrač na okně pátých dveří. :-)
I. Veselý
Myslím že to je na rozhodnutí Škodovky a novin. Výsledek se časem ukáže.
Jinak k tomu srovnání s reklamními kampaněmi Hyundaie - srovnejte si ne formu reklam, ale jejich četnost. Škodovka - občas reklama na Fabii či Rapid, Hyundaie skoro v každém tv reklamním bloku.
P. Baggerfuhrer
Vznikla mala, ale neustale rostouci skupina lidi, ktera TV povazuje za prostredek (predevsim) k vymyvani mozku. Misto pasivni konzumace nalezite "vyvazenych" informaci, bloku reklam na produkty "bez kterych se neda zit" si radsi sama aktivne vyhledava na svetove siti informace a zabavu. Misto sledovani reklam na vozy si ty vozy radsi zkusim, zkusebni jizda mi rekne vic. Zkousel jsem jak i30, tak Ceeda a novou Octavii. Nadseni se nedostavilo nikde, nejmene mi vadila i30. Samozrejme zalezi, na co je clovek zvykly. Octavia me nepresvedcila ani ergonomii, ani chovanim v zatackach. Domnivam se, ze co chybi v konstrukci, to konektivita nedozene. Asi uz jsem stary na moderni trendy. Konzervativec, co se zajima predevsim o jizdni vlastnosti auta. Obavam se, ze uz to zadna reklama nezmeni.
Goeg
Rodinne stribro? Pan "expert" si nevsiml, ze Skodovka jiz davno rodinnym stribrem neni, protoze ji Cesi nevlastni, jenom pracuji pro nemeckou firmu, ktera si ponechala ceskou znacku. Skoda Auto je pod uplnou nemeckou kontrolou, stejne jako Hyundai pod jihokorejskou ci TPCA pod japonsko-francouzskou. Skodovka je vsude, protoze utraci daleko vice na reklamu v Cesku nez dalsi 2 automobilky, pro nez je cesky trh daleko mene dulezity nez pro Skodu alespon podle poctu prodanych automobilu.