Diskuze
Asfaltový chaos. České silnice jsou plné oprav a uzavírek, na vině je stát
Děkujeme za pochopení.
A. Stiess
Objektivně to jinak nejde, než stavět až v druhé polovině roku. Zadavatel NESMÍ vypsat výběrové řízení, aniž by měl zajištěné zdroje. Krajské rozpočty se schvalují během běžného roku, pak se musí vypsat soutěž v nadlimitu, s příslušnými lhůtami, někdo něco poptá - a musí se odevzdání nabídek prodlužovat, nedej Bože, aby někdo podal protest, pak se "možná" vyhodnotí, čeká se na všechna doručení a odvolací lhůty ... a půl roku je pryč. Všechny prachy se musí do začátku prosince utratit, tak se v listopadu vymýšlejí různé nesmysly.
Řešení?: - investiční peníze by se měly přidělovat na více než jeden kalendářní rok - pak by se mohlo stavět hned po zimě a logicky.
T. Marný 393
Nechci se zastávat státu, ale opravovat silnice v zimě je nesmysl. Nebo by se vám líbilo, jak pokládají asfalt ve 5 -20°C mrazu !
J. Novák 567
To je naprosto jasné. Jen novináři a řada zdejších diskutujících něco takového nikdy nepochopí.
D. Grundel
V Nemecku, Rakousku nebo Svycarsku vidite v uzavirkach cily ruch, a to i v noci za umeleho osvetleni. U nas tu a tam nejakeho poflakujicicho se delnika nebo spis vubec nic. Ale pokud jste nekdy videli ministra Toka, tezko se tomu budete divit.
J. Novák 567
Samozřejmě lžete. Pamatuji si, jak se opravovala páteřní dálnice v Rakousku. Několik let po sobě v sezóně byl provoz sveden mnoho kilometrů do jedné poloviny dálnice. A při jízdě na dovolenou na jih člověk jen marně po dobu jízdy kolem uzavřených úseků hledal nějakého dělníka. Je možné, že nyní je to lepší, protože už autem ani zdaleka tolik na dovolené nejezdím, ale až zas tak jist bych si tím nebyl. A že se u nás ndepracuje v noci? No, každé malé dítě si poměrně dobře umí spočítat, jak se zvednou náklady za noční práci, když je třeba pracoviště náležitě osvětlit a pracovníkům je nutno platit noční příplatky. A to pomíjím, jak v mnoha případech by řvali místní občané, kdyby jim za humny či pod okny bušila těžká technika celé noci. Řekl bych, že vy přesně patříte do skupiny kecálistů, kteří řvou kvůli hluku a zvýšeným nákladům na opravy, že?
J. Šimek 066
Ťok po nástupu mlel o nonstop pracech po německém vzoru. Uplatili ho, nic takového se neděje.
O. Schejbal
A těm viníkům bych přál jezdit do práce přes Náchod a nebo kamionem toto město objíždět z Polska na Hradec Králové 70ti km navíc.
T. Marný 393
To toho chceš po písálcích moc, umět česky, když jsou novináři.