Diskuze
Inženýr VW se přiznal k falšování testů emisí naftových vozů
Děkujeme za pochopení.
"Opravou" dojde o zásadní zhoršení užitných vlastností. Kdyby mohla ta auta současně plnit limity a mít požadované výkonové charakteristiky, nedělal by si VW trable s očůrávacím software. Pokud nyní tento SW deaktivuje a pošteluje motory tak, aby plnil limity i bez tohoto SW, zhorší tím výkony motorů. Poznáte to když budete chtít třeba při předjíždění zrychlit atp. To je oč tu běží a proč v USA platí VW jak mourovatý. Do USA totiž špinavé pracky NDRácké svazačky Angely nedosáhnou. Zato v Evropě může vyhrožovat uzavřením montoven ve Španělsku, ČR atd. takže nakonec to vyšumí.
J. Řezníček
Němci, takoví čistí a seriózní a nakonec podvádějí??? :)))
I. Veselý
Nakonec se celá aféra vyřeší jedním obětním beránkem, který se přiznal. Proč se asi přiznal? No asi mu VW slíbil nějakou kompenzaci za trest.
Jinak já jsem spíš na straně VW, abych to vysvětlil: úřady v USA (a nejen tam) vydaly nařízení jaké emise mají motory splňovat a k tomu připojily jak se plnění limitů kontroluje. No a ve VW se našel tento, dnes souzený člověk, který vymyslel jak to udělat a výrobce to udělal a motory předepsaným měřením prošly. Pokud to nařízení neobsahuje podmínku, že hodnoty laboratorního měření (kterým homologační schvalování bylo a dodnes asi ještě je) musí motory splňovat i v reálném provozu (což asi neobsahují protože jinak by je teď narychlo nepředělávali) tak bylo vše v rámci předpisů- můj pohled na věc.
Na emise automobilů se začalo hledět cca před pětadvaceti lety a dnes již máme předpisy, které jsou málem nesplnitelné bez horentních nákladů. Předtím vše šlo přirozenou cestou skoro sto let. Dnes rozhodují a regulují lidé bez ohledu na reálné možnosti.
F. Grimes
Kdyby bylo na ulici tolik aut jak pred sto lety, tak by se to samozrejme neresilo.