Diskuze
Kolik bude stát vaše auto po pár letech? Upadá druhá Fabia i ‚miláček‘ Focus
Děkujeme za pochopení.
" ... zatímco u nás si například Volvo V80 drží stabilně svou cenu, v Británii tento konkrétní model ztratil za první tři roky více než tři čtvrtiny původní ceny. "
No ono není divu, stačí se podívat na statistiky, kolik měsíčních mezd dá za jeho nákup Angličan a kolik Čech, že jo.
Neni nad to mit auto, ktere vam pri rizeni prinasi usmev na rtech, a navic neztraci svoji hodnotu, spise naopak :-) Ale i kdyby tu hodnotu ztracelo jako ostatni auta - auto si prece snad skoro nikdo nekupuje podle toho, kolik za nej za x let dostane, ale podle toho, jak splni jeho aktualni potreby. Nebo si fakt nekdo kupuje auto hlavne podle toho, kolik za nej pri prodeji utrzi (samozrejme krome investoru)?
T. Marný 393
Když automobilky šponujou ceny nových aut stále nahoru, tak se nelze divit, že jsou ojetiny tak drahé. A ještě se přitom fixluje s tachometry. Přitom málokterá značka auta a její model je doopravdy jak se říká držák, který si to zaslouží. Stejně za chvíli/zanedlouho bude většina aut jako ojetina nepoužitelných, především kvůli elektrice ( slabé drátky ), elektronice, katalyzátorům - opravy/nové díly budou tak drahé, že se to nevyplatí. Jako je to už dnes běžné u bílé kuchyňské techniky, tv přístrojů, elektroniky.
J. M 093
Osobně je mi fuk, kolik bude moje auto stát při prodeji. Důležitější je jak dlouho mi s jakými náklady vydrží.Nekupuji si auto proto, abych ho prodával, ale aby mi sloužilo.
J. Troník
Pry milacek Focus Pokus, takovej shit car. Hlavne ty jejich tdci mototy co vydrzi max 200 tisic a pak generalka.
P. Baggerfuhrer
No tak ty motory nejsou buhvico, bratr ma 230000 km a zvuk motoru je diskutabilni. Ale klasika 1.6 benzin ve spojeni s vnitrnim prostorem, ergonomii a uzitnou hodnotou, plus jizdni vlastnosti, to neni spatna volba. Po presednuti do sluzebni oktavky jsem v zatacce na serii nerovnosti malem vyletel, jsa uvykly na podvozek Focusu.