Diskuze
O2 zaplatí 6 milionů. Změnilo zákazníkům smlouvu, začalo jim vypínat data
Děkujeme za pochopení.
V mém příspěvku níže jsem položil otázku ohledně převodu nevyčerpaných dokoupených dat do dalšího měsíce. Tu Odpověď jsem v podstatě napsal v textu mého původního příspěvku, kde jsem se o ní vyslovil jako o "kulišárně". O2 vám, pokud jsem to správně pochopil, převede nevyčerpaná dokoupená data do dalšího měsíce, ale tato spotřebuje nejdřív a až pak odčítá data z vašeho měsíčního paušálu.
No vida, rozhodnutí vítám, i když v mém případě o mne O2 tímhle krokem jako o zákazníka už přišla, i když u některých čísel ještě trpím, kvůli termínu výpovědi. Nicméně až doběhne tak nazdar. A to si ještě tuto změnu dovolí vydávat za zlepšení služeb.
Ještě bych doplnil, že kromě nehorázného postupu při změně podmínek není O2 ani schopna zajistit tak jednoduchou věc jako fungování svého marketingového programu slev na produkty smluvních partnerů. Normálně jsem je nachytal jak nabízí slevu na produkt a přitom se slevovým kódem byla cena stejná jako bez kódu. upozornil jsem je na to a co myslíte, že udělali? Ano, správně. NIC.
Mohl/a by autor/ka článku zjistit u firmy O2, zda se zbylá dokoupená data použijí v dalším měsíci, resp. v dalších měsících po vyčerpání smluvních dat pro daný měsíc, resp. měsíce?
Anebo se nejdřív dospotřebují převedená data? To by byla dobrá "kulišárna" :-)
J. Novák 567
GTo si děláte srandu, né? Proč by měl někdo za vás zjišťovat to, co se týká vás? Zkuste zvednou pr.el a zjistit si to sám! Do Peruna, je možné, že jsou mezi námi takové líné štěnice, které nejsou schopny se o sebe postarat, ale pořád je musí někdo vodit za ručičku? Hele, Nichtburger, že vy jste takový ten mamánek, co mu ještě ve třiceti bude muset maminka prát podělané slipy?