Diskuze
Rizikoví řidiči zaplatí pojišťovnám opět víc. Bezproblémové šoféry si hýčkají
Děkujeme za pochopení.
J. Lepka
Docela by mne zajímalo, kdo vyplodil ta hausnumera :"... 120–130 tisíc vozidel bez povinného ručení a ročně způsobí 2500–3000 nepojištěných škod..."
Nebyl stejný argument požit pro vytvoření centrálního registru? Pominu li fakt, že nejméně půl roku nefungoval, tak by za ty miliony už mohl být o těchto vozidlech přehled. Nebo je to všechno zase jinak, stát z nás zase dělá blbce a my to zase platíme. Můj případ : v životě jsem boural jednou- smyk na nájezdové rampě na rychlostní silnici u Ruzyně. Celá Praha posypaná, čtyřproudovka posypaná, nájezd ne. PROČ? Sypače z pražských ulic se nemají kudy vrátit z jednosměrky a sypače z dálnice DTTO. Navíc opačný sklon vozovky a svodidlo pak je pestrobarevné jak velikonoční kraslice. Z mého povinného ručení na to šlo asi 30 - 35 tisíc. Připadá mi to sice moc, ale budiž. Ovšem co je naprosto zásadní, je přístup silničářů. Svodidlo bylo opraveno snad až po roce a půl, bezpochyby po dalších kontaktech a samozřejmě dalších platbách pojišťoven.
I. Veselý
Za kolik nehod vozidel bez ručení poškozeným pojišťovny (myslím, že sdružení pojišťoven nebo jak se to jmenuje) proplatily škodu snad není složité spočítat.
Mimochodem, kolik zaplatí nemocnice, když evidentní chybou lékaře někdo zemře???
J. Lepka
Zajímavý dotaz, nicméně, JAK TO SOUVISÍ S POVINNÝM RUČENÍM U AUT ?
holt, když vyplácejí 60, 70 nebo dokonce 100melounů na jednu nehodu, tak ať se nediví, že na tom tratí. Takové částky jsou zcela nesmyslné
Máte samozřejmě pravdu! Kapsují se na tom advokáti a řidič to zaplatí!
Chyba je v ZÁKONECH!
I. Veselý
U povinného ručení to nějak nezaznamenávám. Nehodu jsem neměl nikdy a že by zvyšování pojistného, byť v řádech stokorun, bylo nějaké hýčkání se mi nezdá. Stále sleva 55% od jeho uzavření v květnu 2013 po 160 měsících bez nehody u předchozích smluv. Možná ale, že těm problémovým to zvyšují v řádech tisíců, to nevím.
U havarijního pojištění mám započítáno (v květnu 2013) 381 měsíců bez nehody a bonus stále jen 50%.
Hýčkání bych viděl jinak, třeba tak, že za každý rok bez nehody by se pojistné nadále snižovalo např. o procento či dvě.
Pokud máte v rámci havarijního pojištění také pojištění proti KRÁDEŽI tak se nedivte. Polovinu vyplaceného pojištění představují krádeže!
A je nejvyšší čas se podívat na tu hovadinu platit podle objemu motoru. To musel vymyslet pitomec. Když mi někdo nabourá svoji Felici auto, které má třeba hodnotu 1,3 mega, kdo komu způsobí větší škodu, když jen nárazník nového auta má vyšší hodnotu, než celá Škodovka! A přitom platím dvakrát tolik na povinném ručení. Nemluvě o tom, že i naprosto shodná auta, ale s jiným objemem neplatí stejně. Co má objem motoru za vliv na výši škody? Všichni by měli mít stejnou výši a samozřejmě s přihlédnutím na věk a počet škodných událostí.
Princip je ten, že se předpokládá, že kdo má na dražší auto, má na to, aby platil vyšší pojistné!
M. Binis
Já osobně jsem za celý život nezavinil jednu jedinou nehodu, vyjma případu, kdy jsem auto půjčil před prodejem a panáček nedal přednost...nějaké bonusy mám, zkouknu to....