Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Číňané oficiálně přiznali, že mají zájem o plzeňskou Škodu Transportation

Čínská společnost Railway Rolling Stock Corporation (CRRC) v prohlášení pro hongkongskou burzu uvedla, že jedná o koupi plzeňské strojírenské skupiny Škoda Transportation. Informoval o tom dnes server iHNed.cz. Podle odhadů by za Škodu mohla čínská firma, která je největším výrobcem vlaků na světě, zaplatit kolem 50 miliard korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Hrzal

29. 11. 2016 9:02

Tak to je opravdu velká sláva. Zeman bude opět vykládat slepě naslouchajícím masám o gigantických "investicích", Číňané získají špičkové know-how, přístup na trhy a lze očekávat, že výrobu postupně přenesou domů, kde mají nesrovnatelně nižší mzdové náklady, tudíž vyšší zisk. Co z toho bude mít ČR? Znovuzvoleného Zemana :)

0 0
možnosti

29. 11. 2016 11:11

Zeman je hňup, který si plete investice a akvizice. Toto je akvizice s cílem získat evropské certifikáty a patenty, které Škodovka drží. Následovat bude přesun fabriky do Číny a prudký nárůst nezaměstnanosti v plzeňském regionu.

Německo by Číňanům takhle důležitou fabriku neprodalo, ale naši neschopové s hradním guru v čele, to klidně udělají.

0 0
možnosti

Y. Volny

29. 11. 2016 8:39

Jako kdysi Siemens privatizoval ČKD a kde je tomu konec?Ztaceno v překladu nebo kde? Těch zprivatizovaně zlikvidovaných je řada na ČR velmi dlouhá.

0 0
možnosti

Siemens vstoupil pouze do ex ČKD Tatra Smíchov (dřívější pražský výrobce tramvají a vozů pro metro), tedy do ČKD Zličín. Nedopadlo to dobře.

Velké ČKD (lokomotivy, energetika, DIZ atd.) zničili čeští tuneláři, pánové Maroušek a Speychal.

0 0
možnosti

S. Vor

28. 11. 2016 22:38

dost pochybuju,že současný majitel by prodal firmu,která má zakázek na několik let dopředu,že neví kam dřív skočit a tím má husu,která snáší zlatá vejce.

0 0
možnosti

J. Novák 567

29. 11. 2016 3:47

Dáme sázku, Vor? O kolik?

0 0
možnosti

28. 11. 2016 21:36

Proč ne. Aspoň se bude vědět komu to patří. Škodu rozkulačil Zeman a jeho socanská galérka.

0 0
možnosti

Ani čínská skupina CEFC nemá jasného konečného majitele se jménem a příjmením či majitele s burzovní příslušností.

Lze se dohadovat, že jde o "business" odnož čínské rozvědky.....

0 0
možnosti

J. Moravec 996

28. 11. 2016 21:26

ironie on.

Konecne budeme jezdit take kvalitnimi vlaky made in PLC. Diky zemane.

ironie off.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

28. 11. 2016 21:55

sorry PRC

0 0
možnosti

28. 11. 2016 21:06

Ale jo, Škodovku jim Kecka I Veliký prodá. Jó takhle Jelínka nebo Becherovku, o ty by se bil jak lev :-))

0 0
možnosti

Škoda Transportation je již delší prodána, má anonymní majitele (Roman?) sídlící na Kypru.

Patří pod ní i Vagonka Studénka.

0 0
možnosti

Tohle je pěkný průšvih. Číňané tady nejsou žádní investoři, ale přijeli kořistit.

Výnosy ze Škody Transportation tedy nyní potečou do Číny, rozkulačení plzeňské Škodovky, které začal pan Roman, je tedy "úspěšně" dokončeno.

Výnosy z turbín Škoda nyní tečou do Koreje, výnosy z generátorů Škoda tečou do Británie, výnosy ze Škoda Jaderné strojírenství tečou do Ruska, výnosy z plzeňských transformátorů tečou na Slovensko atd. atd.

Občané se pořád ptají, proč nemáme platy jako ve Švýcarsku?

Je to především proto, že Švýcaři vlastní nejen masivní ekonomické aktivity ve Švýcarsku, ale i po celém světě a výnosy stahují domů, do Švýcarska.

My to máme opačně, výnosy od nás odtékají, díky pane Klausi, díky pane Zemane :-(

Jeden z mála, kdo u nás sídlí je A.Babiš, ten stahuje výnosy z Německa a Slovenska do Čech. Většina ostatních "českých" velkopodnikatelů výnosy vytahá, včetně PPF

0 0
možnosti

28. 11. 2016 22:18

Kapitál nemá národnost a pokud jsme chtěli mít pod kontrolou zisky z podniků, neměli jsme dovolit Klausovi a spol. je rozprodat.

0 0
možnosti