Diskuze
Brusel ohlásil tvrdší boj s ‚predátory‘ na kolejích. Jako příklad vybral ČD
Děkujeme za pochopení.
"Predatori" na kolejich? Trosku se mi krouti jazyk. "Dravci" na kolejich by nestacili, pitomeci z lidovek?
Místo, aby se ti přeplacení bruselští šmejdi starali, jak eliminovat příval migrantů, tak opět řeší hovadiny. Po žárovkách, vysavačích a vzduchovkách máme nejpalčivější problém ČD. A jak vypadá kontrola Burešova hnízda? Je nějak ticho po pěšině.
J. Lepka
Tak nevím. Je Trick jen zarputilý šotouš nebo hlavně zarputilý bolševik ?
Jančurákem ani pohřebákem zásadně nejezdím, protože mi nedovezou tam, kam potřebuji. ČD konkurence asi pomohla, alecestování s ČD je luxus už od koupě jízdenky přes telefon.
Jen v Truhlikove, kde si hraji na soukrome podnikani, mohou jezdit soukrome spolecnosti se statnim kolejnim monopolem a brat se za nejakou ferovost, ktera definicne nemuze existovat.
Stejne jako jsme se po listopadu nevyporadali s komunisty(mem), tak jsme se nevyporadali se statnim podnikanim, ktere zustalo komunisticke dodnes.
Pro Truhliky - komunismus jako spolecensky system znamena socialismus jako podnikavy system, a naopak, socialismus jako podnikavy system znamena komunismus jako spolecensky system.
Komunismus a socialismus jsou dve strany teze kolektivisticke mince. Jak jsme si po te truhlikove revoluci ustlali, tak nyni lehavame.
I když jsem nyní Čekými dráhami spokojenější,tak je jasné,že je to hrozný moloch.Stále se píše o trati Praha- Ostrava jakoby jiné spoje neexistovaly.Nyní máme již hodinu zpoždění na trati Praha- Mnichov. Opravdu"bezvýznamný"spoj! Cizinci vědí,že jsme Východ,tak ani neprotestují!!!
J. Lepka
Můj děda, ajznboňák od roku 1916 ( no jo, už je to víc jak sto let), mi vždy říkal : Dráha je špinavej podnik.
Jak se zdá, stále se nerozloučili s představou "modré armády", je to furt stát ve státě, který ovšem jaksi nechápe, že už není strategicky nezbytný a jen zneužívá svých vazeb na odbory a přes ně na socany.
J. Prečuch
Leo se mi líbil svým přístupem. Lehká souprava na jeden systém (3kV) , nízké poplatky za drážní cestu a za spotřebu elektřiny. A jel jsme s ním. Ale: příměstská jednotka fakt na dlouhé cesty není uzpůsobena, a ceny podrthl jiný hráč na trhu, není to vina ČD. Ty jen musely reagovat na nové podmínky na trhu. A doufat, že víc zákazníků zaplatí v nižším jízdném cenu za službu. Pan Novotný tak nebyl plný velkopusých vyjádření. Myslím, že pláče na špatném hrobě.
Za elektřinu se neplatí. Ta je v ceně poplatku za dopravní cestu. Kolegyně v práci prohlásila, že do Olomouce tramvají již nikdy nepojede.