Diskuze
V Anglii otestovali Škodu Favorit. ‚Proč všechna auta nejsou tak dobrá?‘
Děkujeme za pochopení.
Jěště dnes, po 22 letech jezdím v pickupu Favorit s pouhým valníčkem bez boudy - a rád.
Znamenité auto pro šoféra!
"Při případné nehodě by tak autorovi nezbylo nic jiného, než spoléhat na nové pneumatiky a brzdy - případně vlastní duchapřítomnost."
No právě! kde to dnes najdeš - tu vlastní schopnost a zodpovědnost?!
J. Nový
Poprvé byla Škoda Favorit představena na veletrhu v Brně roku 1987,[15][14] následujícího roku byla zahájena v pobočném závodě ve Vrchlabí sériová výroba Favoritů v základním provedení 136 L – teprve v průběhu roku 1988 byla dokončena i karosárna v hlavním závodě v Mladé Boleslavi. Vozy byly dodávány výhradně organizacím, aby se v jejich náročném provozu stihly doladit nalezené nedostatky, a až v půli roku 1988 se Favority začaly prodávat občanům.[15][14
jo , na svojí dobu a možnosti škodovky určované politruky, to bylo fakt dobré auto.
To si ovšem neužil například benzín kapající z hadičky na motor, smajdajici kotouče brzdové a podobné radosti, které Favority rádi předváděly.
R. Morava
Tak článek beru s rezervou, ale podobné radosti mají bohužel i dnešní auta. Co se týká ergonomie - seyení za volantem, nepohodlných (příliš měkké) sedadel a opěrek hlavy (nepřiroyené), co se týký koncernu VW jsou opravdu minimálně v posledních dvou generacích čím dál horší. To jen vlastní zkušenost potvrzená i některými profesionály.
..do prodeje ale šlo až v roce 1991. No já jsem F 136L koupil zjara 1990:-) !! Pak tady někomu a něčemu věřte:-). Co je to za odborníka, co ten článek napsal, chápu, tenkráte ještě tahal kačera, ale nemůže se podívat třeba na WIKI? Roky produkce1988–1995
Mohl take otestovat vynikajici ceskoslovensky tank LT-38, ktery v barvach Wermachtu prispel vyznamne k porazce Polska, Francie...
A pak to melo jeste jednu podstatnou vyhodu. Slo to spravit sroubovakem, nastartovat roztazenim. Proste auto do nepohody.