Diskuze
Ucpané silnice, chybějící tramvaje. Podívejte se, kde Praha nejvíce kolabuje
Děkujeme za pochopení.
Socialni inzenyri, zde konkretne socani, vedi lepe nez vy, zda je vase cesta autem zbytecna, viz "Řada jízd a tras se vykonává zbytečně..." Tak na to nezapomente u voleb.
R. Dubravský
Pětadvacet let političní zločinci urážejí občany kecy o jejich neochotě dojíždět nebo se stěhovat za prací. Co udělali proto, aby to bylo možné?
Pětadvacet let političtí zločinci usilují o to, aby práce nebyla nikde jinde než v Praze. Teď se naoko diví, že se do té Prahy hrnou lidi za obživou.
Pětadvacet let političtí zločinci omezují, likvidují a zdražují veřejnou dopravu. Teď se naoko diví, že nefunguje a lidé musejí za svými povinnostmi cestovat vlastními auty.
Sam sice patrim ke zrucnym kolarum, ale nevidim jako realisticke, aby se Praha mohla stat do jakekoli miry kolarskym mestem a to hned z nekolika duvodu, predevsim centrum na to neni stavene a rovnez kultura ridicu automobilu je na neco takoveho moc nizka. Pak ta zminena vysoka mira pravdepodobnosti kradeze, coz zadne verejne zarizeni nevyresi, vyrovnat se s tim mohou jen lide individualne, jak si kdo dokaze na kolo najit bezpecne misto po dojezdu nekam, popripade s kolika a jak dobrymi zamky a jak dobrou uvahou disponuje. Zamky jsou potreba dva a taky je potreba najit neco, k cemu je prizamknout, co by nebylo slabym clankem bezpecnostniho 'retezu'. Ale ani to vse neresi.
V. Kotas
Pražský okruh nedostavěn, především kvůli honoracím ze satelitních městeček v okolí jeho, dávno předtím plánované trase. Propojení na vnitřní okruh tím pádem také není. Parkoviště u konečných stanic MHD, téměř žádná. Priorita MHD v dopravě také žádná sláva. A všichni musí autem ( nejlépe co největším ) až do " kanceláře ". Mají co chtěli.