Diskuse k článku: Miliardový spor o mašiny. 'Pokorného' soud dostal maximální pokutu za úmyslné průtahy

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 14
  • Poslední: 21.3.2017 22:50
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Silek 21.3.2017 18:40

vsehoschopny podvodnik pokorny uz zase uraduje

K. Loskot 20.3.2017 11:51

Je roztomilé, že každý tunel má swvou neveřejnou část :-))

Prostě, abychom zbytečně neslintali :-))

J. Mrázek 20.3.2017 11:35

Měli by na zaplacení Altnerovo dědicům a na volební kampaň...ČSSD Sobotka, kamarád Pokorného....

F. Doušek 20.3.2017 10:32

České dráhy jsou podnik podivný. Mně například zaujal článek z minulého týdne, kde jsem se dočetl, že produkce železničních vozů českolipského Bombardieru jde celá do zahraničí, neboť ČD raději nakupují za dotace od státu jinde.

Co se za tím skrývá si lze domýšlet.

A. Trick 20.3.2017 10:50

Za tím se skrývá novinářská a Douškova hloupost. V ČL se vyrábí nákladní vozy, kterých má ČDC nadbytek.

Díky "podařené privatizaci" Vagonky Tatra Studénka se už v ČR osobní vozy dávno nevyrábí. Stejně se jich moc nevyrábělo, kupovaly se v NDR a MLR.

Dotace na nákup vagonů by byla nedovolená státní podpora.

V. Kusý 20.3.2017 18:29

Aaaa, Serjoga Trofimov, zdravstvuj!!!!!

J. Holič 20.3.2017 8:13

Opět je to tu zminezmíněné a opět neúplné. Škoda transportation své zdržení hájí změnou norem. Jenže TSI (Technical specification of interoperability) byly závazné pouze pro kontrakty uzavřené po začátku platnosti TSI. CD si neobjednaly lokomotivy podle TSI a Škoda nemusela dělat lokomotivy v souladu s TSI. Ale Škoda chtěla stroj nabízet i v budoucnu, takže za čas a peníze Českých Drah si vozidlo upravila.

K. Loskot 20.3.2017 11:52

Zajímavé !

Honza Urbanec 20.3.2017 16:44

Nejsem si jist, zda je Vaše informace úplná. ČD totiž měly v plánu nasadit lokomotivy 380 na německých kolejích a pokud se nepletu, právě od tamějšího správce přišel požadavek na splnění nových TSI. Němci samozřejmě nemají zájem, aby mezinárodní vlaky vodily lokomotivy ČD i na jejich území. Celá věc tak bude ještě složitější.

V. Getz 21.3.2017 0:00

Škod 380 Zátopek nesmí s vagóny na německé koleje a pochybuju,že ČD by kupovaly lokomotivu jen na naše tratě.

Honza Urbanec 21.3.2017 3:18

Pochybovat nemusíte. ČD se ucházely o tendr na vedení vlaků do a přes Německo, ten vyhrály, a tak musí jezdit s pronajatými loko. Němci argumentují, že E380 překračuje silové účinky na kolejový svršek. Doposud se používaly starší škodovácké loko s odporovou regulací, ty ale už nestačí výkonem a ani spolehlivostí. Ostatní tuzemské loko jsou nepoužitelné, páč nestráví německou napěťovou soustavu (u nás jsou dvě, v Německu třetí, v Polsku čtvrtá...).

J. Holič 21.3.2017 11:28

DB Netz nemohl požadovat splnění TSI, to mu nepřísluší.

Honza Urbanec 21.3.2017 22:50

Nové TSI v okamžiku vypsání tendru a během jeho následného plnění právně závazným být nemuselo, ale zadavatel si může stanovit požadavky novým TSI rovnocenné. Takovou praxi znám osobně z ne příliš vzdáleného oboru. Když to neudělá DB Netz, hodí klacky pod nohy tamější státní dozor, který, jak jsem uvedl v dalším příspěvku, našel neshodu v silových účincích lokomotiv na kolejový svršek... Každopádně okolnosti byly takové, že chtít u E380 plnění nových TSI bylo žádoucí, jinak by to výrobce nedělal. Teď jde o peníze.

P. Silek 21.3.2017 18:41

oranzovy krivak pokorny dela jeden podvod za druhym



Najdete na Lidovky.cz