Diskuse k článku: Ve 40 procentech slevových akcí našla ČOI nedostatky. Uložila pokuty za 16 milionů

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 4
  • Poslední: 23.4.2017 5:39
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
I. Kaňáková 21.4.2017 13:16

U Penny Market mě to vůbec nepřekvapuje. S rozdílem ceny na regálu a u pokladny v neprospěch spotřebitele se v supermarketu u mého bydliště setkávám i několikrát za měsíc. Personál se ani neomluví, když na to upozorníte. Když si nekontrolujete účtenku, můžete přijít i o několik desítek korun. Bohužel u Penny Marketu (alespoň v tom našem) se to opakuje stále, naposledy před 14 dny.

J. Novák 22.4.2017 7:45

A přávě od toho jsou účtenky, milostivá! Když si ji nevezmete, jako to dělá celá řada lidí, tak ani nezjistí, že jim bylo účtováno něco jiného, než bylo deklarováno,. Je to jejich hloupost, když se nechají ošidit, i když až zas tak bych o šizení nehovořil, protože je to často neschopností vedoucího konkrétní prodejny provést změny v pokladním systému. Vím o čem mluvím, protože máme v blízkosti bydliště cca ve stejné vzdálenosti dvě prodejny Penny. A není nijakou zvláštností, že ceny v jedné prodejně neodpovídají cenám v druhé prodejně. Možná mají nějaké "tajné" pokyny ze strany nadřízených, ale v každém případě je to zajímavé, protože by člověk řekl, že mají pokladní systém aktualizovaný centrálně.

Š. Apolen 23.4.2017 0:28

Mě se v Penny pokusila obrat pokladní. Na zboží byla přilepena slevová nálepka s čárovým kódem. Ona jakoby načetla původní kód, potom ho jakoby zakryla, jak to pokladní dělají, ale místo slevového kódu znovu načetla ten původní, takže mi zboží načetla dvakrát, potvora. Už se mě pokusila okrást jednou, takže si na ni dávám pozor a důsledně speciálně od ní účtenky kontroluji. Asi mají prémie podle prodaného zboží. Pokud není jediná na pokladně, jdu radši k jiné pokladní.

J. Novák 23.4.2017 5:39

Člověk s rozumem si kontroluje každou účtenku. Bezmozci si je ani neberou. Ono u těch bezmozků se člověk ani nediví. Stejně nemají ani tušení, co na těch účtenkách ty čísílka znamenají. Proto se tváří, že jsou nad věcí a účtenky si neberou.