Diskuze
Ve 40 procentech slevových akcí našla ČOI nedostatky. Uložila pokuty za 16 milionů
Děkujeme za pochopení.
I. Kaňáková
U Penny Market mě to vůbec nepřekvapuje. S rozdílem ceny na regálu a u pokladny v neprospěch spotřebitele se v supermarketu u mého bydliště setkávám i několikrát za měsíc. Personál se ani neomluví, když na to upozorníte. Když si nekontrolujete účtenku, můžete přijít i o několik desítek korun. Bohužel u Penny Marketu (alespoň v tom našem) se to opakuje stále, naposledy před 14 dny.
J. Novák 567
A přávě od toho jsou účtenky, milostivá! Když si ji nevezmete, jako to dělá celá řada lidí, tak ani nezjistí, že jim bylo účtováno něco jiného, než bylo deklarováno,. Je to jejich hloupost, když se nechají ošidit, i když až zas tak bych o šizení nehovořil, protože je to často neschopností vedoucího konkrétní prodejny provést změny v pokladním systému. Vím o čem mluvím, protože máme v blízkosti bydliště cca ve stejné vzdálenosti dvě prodejny Penny. A není nijakou zvláštností, že ceny v jedné prodejně neodpovídají cenám v druhé prodejně. Možná mají nějaké "tajné" pokyny ze strany nadřízených, ale v každém případě je to zajímavé, protože by člověk řekl, že mají pokladní systém aktualizovaný centrálně.