Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Rychlodráha na letiště nejdřív za 10 let? Krnáčová vrací do hry nové metro

Praha nechá posoudit možnost výstavby trasy metra A na Letiště Václava Havla v Ruzyni. Ve stanici Nádraží Veleslavín by vznikla odbočka. Uvedla to primátorka Adriana Krnáčová (ANO).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Řezák

11. 6. 2017 21:57

Proč, proboha furt melou o metru z Dejvic? Proč neprodlouží béčko ze Zličína povrchovým způsobem, buď úplně na povrchu nebo třeba v té skleněné rouře.

0 0
možnosti

21. 5. 2017 8:38

Co nepostavili předci se nyní těžko dohání.

0 0
možnosti

J. Novák 567

19. 5. 2017 5:38

O tom či onom spojení na Letiště Praha Ruzyně se mluví nejméně dvacet let. A stejěn se pořád nic neděje. Je to podobné, jako s trasou metra D. Také pořád jen kecy a stále nic. I když nutno uznat, že poslední pražská vláda alespoň začala vykupovat pozemky. Ty předchozí stále jen žvanily. Hlavní je, že za Béma se vyhodilo 100 mega za jeho utopistický projekt Praha olympijská. Ty prachy mají nejspíš na účtech Bém a jeho kámoši z ODS.

0 0
možnosti

18. 5. 2017 22:10

Než postaví na letiště metro nebo rychlodráhu, tak už budou dávno "lítací" auta :)

0 0
možnosti

C. Sangrail

18. 5. 2017 20:59

Nevíte někdo, zda ve stanici Nádraží Veleslavín už stihli od r. 2015 dobudovat eskalátory...?

0 0
možnosti

J. Lepka

18. 5. 2017 20:08

Rychlodráha, metro nebo třeba vzducholoď, stejně to bude tunel.

0 0
možnosti

18. 5. 2017 19:39

Lanovka by byla lepší.

0 0
možnosti

18. 5. 2017 17:40

...že by "rychlošalina"... ?

0 0
možnosti

J. Novotný 532

18. 5. 2017 15:45

Já měl za to , že již byla nějaká další nezbytná /!/ studie, která řekla cosi o rychlodráze, ale pí. Krnáčová z ANO je trošku mimo, ale proti "opo-smluvním" ODS a ČSSD je to pořád ještě zlatý !

0 0
možnosti

18. 5. 2017 17:00

Studie se studují, blázni se radují...

IMHO je to způsob nátlaku na SŽDC, aby trošku přitlačila a nedávala si tak na čas. Sice rychlodráha z horoucí řitě Veleslavína místo z centra je divná, když nebýt Prahy 6, by se dala protáhnout až na Masaryčku, ale aspoň něco.

Na jak dlouho by bylo potřeba uzavřít to nové Áčko, kdyby se na Veleslavíně razil tunel do tunelu a přebudovávala se stanice? Jakmile je někde výměna, musí tam být i zabzař, takže reléovka a veškeré vybavené kolem. Když se plánovalo, že bude odbočka z Céčka, tak na Mládežnické (dnes Pankrác - mládež asi vadila), vyrazili kusy tunelů a vybudovali zázemí, kam se to vše dalo nacpat, až by bylo potřeba. Stejně by to zabralo několik víkendů.

A co je to za dopravu na letiště, která se uzavře mezi půlnocí a čtvrtou, když odlétají chartery?

0 0
možnosti