Diskuze
České vlaky do rukou čínského obra. Prodej Škody Transportation je na spadnutí
Děkujeme za pochopení.
J. Novák 567
Zdejší diskutéři jsou tedy opravdu klasa! Podle příspěvků většina z nich vůbec nepochopila, že jde o prodej soukromé firmy do rukou čínské fírmy. A další množství diskutujících vůbec nechápe, že o firmu mohl projevit zájem kdokoliv, pokud byla na prodej. Jen těžko si umím představit, že současní majitelé se rozhodli, že firmu nabídnou jen a pouze této čínské společnosti a že by o nabídce nevěděli další hráči na trhu. Takže proč vám tolik leží v žaludku, že to koupí právě Číňané?
Byl bych raději, kdyby Škodu koupil majitel když ne český, alespoň unijní. Číňanům nevěřím a v pohledu na jejich přínos naší ekonomice se se Zemanem naprosto neshodnu.
J. Novák 567
Ale jděte! Fakt si myslíte, že teprve tímto prodejem dojde k privatizaci firmy? Tak to jste tedy hodně naivní.
V. Getz
Zvláštní kolik lidí tu nadává na čínské majitele,ale jaká je vtom rozdíl když Klaus vesele privatizoval a majitelé byli na Kajmanských ostrovech?
M. Kolář 067
ČR dělá hloupou chybu. Vztahy mezi naší civilizací a čínským totalitním režimem nevyhnutelně směřují k otevřenému nepřátelství . Zbytečně si vytvářením této závislosti přiděláváme budoucí problémy ..
J. Nový
Řekněte to USA
"Čínské podniky loni investovaly do firem ze Spojených států rekordních 45,6 miliardy dolarů (1,2 bilionu Kč). Proti roku 2015 se investice zvýšily trojnásobně, vyplývá z údajů výzkumné společnosti Rhodium Group."
.
"Ze zahraničních věřitelů, kteří drží celkově 28% dluhu, mají největší podíly Čínská lidová republika (24%; 6,7% celkově), Japonsko (20,7%; 5,8% celkově),"
Je jen zajímavé, že když se Sobotka a všichni novináři tak zajímají o původ Babišova majetku, že je jim "privatizace" Škodovky fuk. To i ti Číňani cítí, že tam něco smrdí. Jenže ryba smrdí od hlavy (2002: premiér Miloš Zeman, ministr financí: Rusnok, pak premiér Špidla, ministr financí Sobotka a vnitra "koloťuk" křišťálově čistý Standa Gross) Nejdřív nebyl zájem něco šetřit, a teď už je stejně všechno promlčené...
P. Boko
Když Čína neinvestuje, tak je to nesplnění slibů Zemana, když investuje, tak je to výprodej "národního stříbra". To, že Škodu, vedenou Soudkem od 5 k 1, nakonec podivně levně zprivatizoval Appian Group a prodal manažerům (dva z nich jsou stíhání švýc. soudem), jaksi nikoho nebolí.
Prodáme si nos mezi očima a prožereme to. Policie namísto konání sedí v kancelářích a nemůže ani vytáhnout kvér, když ji někdo ohrožuje,nebo na ni vyrukuje soudce se žalobou... zapůjčené BMW i8 mělo odhad laiků, že to frajeři nabourají rok, ale už je za pouhý měsíc sešrotované ... vše jde do kopru..
A vy tu Škodovku vlastníte? Víte, že už jsme vybudovali kapitalismus, a místo Číňanů klidně mohli projevit zájem jiní investoři? Ostatě Prazdroj už taky není dávno český
P. Maleček
Tak čínský mor, vlastizrádně šířený Zemanem a rozlézající se zatím jen po Praze, vbrzku uchvátí i Plzeň. Z výrobní, lidi platící a daně odvádějící firmy (byť vznikla za mnohamiliardového oškubání státu dozorovaného Zemanem) bude překladiště čínského zboží a další centrum pro šíření zhoubné čínské totalitní ideologie.
D. Fajt
proč né třeba Korejský mor. Postavili u nás firmu a dělají tam naši zaměstnanci. Vždyť to je na hlavu říkat, že Čechy propustí a dovezou tady Číňany. Nebo že výrobu přesunou do Číny. Číňan už je dražší než Čech. No prostě pitomí a hloupí havlojedi nic jiného.
P. Bárta 150
Číňan, který vykrádá know-how po celé Evropě, to je tedy terno. Může někdo vysvětlit, proč by měli v někde v Evropě platit 5x vyšší platy než doma včetně mandatorních výdajů, které ani v Číně naznají???!!! Pročpak asi v Čechách nepostaví továrnu a nevytvoří nová pracovní místa? Hlupáků věřících na nějakou prospěšnost Hedvábné stezky( která notabene ani nikdy neexistovala) je asi dost
P. Bárta 150
Žádná „stará hedvábná stezka“ neexistovala. Proč budovat novou?
http://forum24.cz/zadna-stara-hedvabna-stezka-neexistovala-proc-budovat-novou/