Diskuze
Lidl zaútočil na trh v USA. Šetří na lidech, reklamě i světle
Potravinový řetězec Lidl získává ve Spojených státech na síle. V polovině června otevřel první obchod v USA a už dokázal nabídnout zboží o devět procent levnější, než největší americký řetězec Walmart. Tvrdí, že nabídne produkty až o polovinu levnější, než konkurence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
J. Novák 567
5. 7. 2017 5:51
Tak když už kritizujete, tak byste je měl alespoň poučit, jak to má být správně, né?
0
0
možnosti
F. Grimes
4. 7. 2017 8:20
Normálně jste okopirovali tento článek a vydali ho za svůj, plagiátoři jedni.
0
0
možnosti