Diskuze
První Tesla pro masy sjede z linky už v pátek. Rozhodne o osudu Muskovy firmy
Děkujeme za pochopení.
Zatím úspěšná slepá ulička. Trochu méně, než vodík a palivové články, ale stejně slepá, dokud nebudou jiné kapacitory, nebo baterie. A nemalý počet nových elektráren na potřeby nabíjení bude limitující. Uhelné? Jen se ptám, zelení. FV a větrníky to nespasí ...
J. Horáček
Elektro pohony začínají postupně vytěsňovat dosavadní spalovací motory. Sám jsme nahradil zahradní techniku od firmy Still na baterie. Řetězová pila, sekačka na trávu, křovinořez, plotostřih, jen zasunu jednu universální baterii zrovna do stroje, který potřebuji použít. Je to tiché, elegantní, baterie vydrží desítky hodin na jedno nabití. Soused pořídil do firmy dvě malé dodávky od Nisanu čistě na elektřinu, sám jezdí Golfem. Mám s vozy osobní zkušenost, občas mu brigádně pomáhám s rozvážkou, v pohodě a to i v zimě najíždím s Nisany 150 km na jedno nabití s Golfem něco okolo 130 km, což plně pokryje denní režim. Domnívám se, že je to cesta a k rozšíření dojde tak za 10 let jak se dostanou ceny níže. Navíc, nová generace baterií se začne vyrábět během dvou let, má zvýšit stávající dojezdy 2x až 3x a prodloužit životnost baterií. Já tomu fandím a věřím této cestě.