Diskuze
První Tesla pro masy sjela z výrobní linky. Musk už ale nemá nejcennější automobilku USA
Děkujeme za pochopení.
Cena Tesly byla byla nesmyslně nafouknutá, jak může dosáhnout cena "automobilky" vyrábějící pár předražených vozidel za rok s každoročním prodělkem cenu obřích automobilek s výrobou milionů vozidel ročně už řádově 100 let se vzpírá zdravému rozumu.
T. Rott
No nezmůžu se dočkat té ekologické, energeticky zcela nenáročné výroby a likvidace baterek a celkové ekonomiky a ekologické prospěšnosti provozu takového vozidla kde třetina hmotnosti budou baterky... To bude pecka! Holt pokrok nezastavíš.
Reklama funguje skvěle. Nicméně auto pro masy za 35 tisíc USD? A masová výroba v objemu 20 tisíc aut za půl roku? Co takhle volit mírnější terminologii? :o)
J. Moravec 996
Tesla to jeste vsem natre. Drobne porodni bolesti u tak vyznamne akce jako zvyseni vyroby o stovky procent jsou peanuts. Dulezite bude produkce za 6 a 12 mesicu. Pak pujde do tuheho. Tam se ukaze co Tesla zvladne. Ja jsem presvedcen ze to bude na vybornou.
Svet se elektromobilite nevyhne. Za nekolik let budou spalovaky jako celuloidova fotografie nebo TV s vakuovou bankou. jednoduse passé.
J. Moravec 996
muj elektromobil nabijim vetsinou z vlastnich solarnich panelu :-)
A i elektrina z elektrarny je mnohonasobne cistsi energie nez rakovinotvorne latky ze spalovaku. Navic nehodlam podporovat ropny terorismus.
Redaktore, kde jste ve článku o Volvu vyčetl, že budou pouze elektrická a nebudou vyrábět standardní motory? Já tam vyčetl, že nebudou vyrábět auta, která by neměla elektromotor. Ale to neznamená to, co jste si z toho vzal Vy.
Řekl bych, že tak složitý problém je pod rozlišovací schopnost běžného novináře. :-)
Jinak ale bych řekl, že hybridy jsou dost hloupá strategie. Elektromobil je dramaticky odlišná věc, kde ideální řešení je zcela odlišné od auta. Ideální hybrid by pak asi neměl mít pístový motor, ale spíš turbínu. Ta je menší a lehčí.