Diskuse k článku: Francie nechce spalovací motory, auto na benzin a naftu však do roku 2040 nezmizí

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 39
  • Poslední: 17.7.2017 10:16
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
P. Pruner 15.7.2017 17:52

Ono by to chtělo hlavně zdravý selský rozum. Cituji alespoň: Daniel Rieger z německé ekologické organizace Naturschutzbund Deutschland (NABU) prohlásil, že jedna výletní loď vyprodukuje tolik škodlivin, jako pět milionů aut, které by ujely stejnou vzdálenost. Více na: http://www.euro.cz/byznys/i-lodni-doprava-zelena-klasicka-lod-ma-totiz-emise-jako-5-milionu-aut-1335158#utm_medium=selfpromo&utm_source=euro&utm_campaign=copylink

J. Moravec 15.7.2017 21:30

jo a nejhorsi je takova lod primo ve meste...

Uz jste nekdy byl v nekolikamilionovem meste, kde se kvuli coudu z aut neda dychat? Pak si na tu lod na mori ani nevzpomenete. Ta az do mesta necoudi. Ale vyfuk kazdeho auta siri rakovinu primo do plic.

J. Lepka 16.7.2017 6:34

Ve II. polovině 19. století skoro stejnými argumenty vytlačovali z Londýna koňské povozy ve prospěch páry, ta přece koblížky neprodukuje.

M. Prokop 15.7.2017 23:23

"Zdravý selský rozum" zeleným ekoteroristům radí, na čem nejvíc "trhnou".

A soudruzi v kočovném parlamentu dostali další oplodňující nápad: http://jdem.cz/dbn8x2

M. Prokop 15.7.2017 23:25

Ten "zdravý selský rozum" radí ekovyděračům na čem se jejich "neziskovky" nejvíc nakapsují. Je toho dost ...

M. Starý 15.7.2017 15:06

V roce 2040 už nebude žádná Francie, ale na tom území bude nějaký chalífát, či co tam vznikne z dnešních no-go zón. A starosti o to jestli mít benzinové auto nebo elektromobil budou zbytečné, protože korán pojem automobil nezná...

J. Moravec 15.7.2017 12:56

Takove louceni ceka kazdeho. Ja se uz rozloucil.

https://vimeo.com/151121363

J. Moravec 15.7.2017 12:51

Kdo s laskou vozi sve penize na benzinku a jeste jim za to dekuje musi byt dement, nebo obchodnik s ropou, nebo troll ktereho plati nekdo, kdo na rope vydelava. Jina moznost snad uz ani neexistuje.

J. Lepka 16.7.2017 6:31

A kdo s láskou nakupuje boty a oděv, když může chodit bos a nahý též ?

J. Moravec 16.7.2017 10:37

Kdyz mate lepsi alternativu, tak proc se ji nechopit. Ale vas prispevek je jaksi bezmozkovy. Asi tak jako vas avatar. lebka bez obsahu.

J. Bejšovec 17.7.2017 10:16

A jaká je ta alternativa? Tesla s cenovkou 800 000 Kč a dojezdem 350 km a následným několikahodinovým tankováním?? :-D :-D To můj nový nafťák na jednu nádrž ujede přes 1000 km a poté natankuje za 5 minut i s placením. Jo a pořizovací cena 360 000 Kč.

K. Polák 15.7.2017 11:18

Za spalovací (a žážehové motory může Merkelová, protože to byli němci, kteří je vymysleli. Nám čechům nebude ona ani EU brát naše auta s vymontovanými dpf filtry!!

M. Prokop 15.7.2017 11:13

Zelení ekoteroristé si neuvědomují, že doba bronzová nenastala proto, že byly zakázány pazourky.

Až budou elektroauta a podobné "vydobytky" lepší než benzinová či dieselová, lidé si je pořídí sami a bez zákazů.

M. Starý 15.7.2017 15:23

Navíc nízké provozní náklady elektromobilů nejsou ani tak dány "lácí" elektřiny, ale tím, že není (dosud) zatížena žádnou spotřební daní. A neobávejme se, že až se elektromobily více rozšíří, že si stát nechá líbit daňový výpadek...

M. Prokop 15.7.2017 20:44

Ovšemže.

J. Moravec 15.7.2017 10:59

Jen hlupaci kteri nikdy nejeli elektromobilem muzou tvrdit ze je spatny.

Nejvetsi problem je, ze se porad pocitalo s mirou emisi z aut podle udavanych hodnot. jenomze vsechny automobilky podvadeji a celkova hodnota emisi je 3-5-ti nasobna. A to nejsou zapocitany emise z upravenych dieslu s odstranenym DPF.

Jako prisel konec celuloidove fotografie a bankovych TV, prijde konec spalovacich motoru. Kdo to neuzna, ten zkrachuje.

A. Dlouhý 15.7.2017 11:05

Az se přestane stara technologie vyplácet, nahradí ji nova lepší. Snažit se předpovídat jak to bude v roce 2040 vypadat a podle toho nastavovat regulace a dotace je cesta k socialismu. To znamena stagnace a nesvoboda.

M. Prokop 15.7.2017 11:14

A jak počítáte emise u výroby elektřiny pro ty zázraky na baterku?

P. Aron 15.7.2017 11:28

To je další věc, s kterou si ti "nadšenci" nelámou vůbec hlavu.

J. Moravec 15.7.2017 12:48

na ziskani 5 litru benzinu nebo nafty je potreba zhruba tolik energie se kterou elektroauto ujede 50 km. Valky a konflikty je treba jeste pripocitat a umrti karginogennimi latkami take. Pokud jste presvedcen o neskodlivosti vyfukovych plynu, tak si zavedte vyfuk rovnou do kabiny auta.

P. Götze 15.7.2017 16:33

A spocital jste co potrebujete na vyrobu te elektriny, na kterou jedete? Vcetne valek?

J. Moravec 15.7.2017 18:54

moje solarni elektrarna zadnou valku nezpusobyla. Za svou zivotnost pres 20 let vyrobi nekolikanasobek energie ktera se spotrebovala na vyrobu. A zadne emise.

J. Zima 16.7.2017 0:37

Vůbec nejde o nějakou ekologii ani ministři nejsou tak hloupí, aby nevěděli, že zákaz spalovacích motorů je ekonomická i ekologická hovadina. Jedná se počínající cílevědomou mediální masáž, která se povede mnoho let. Jde o to připravit občany na drastické omezení jejich mobility tj. svobody pod pláštíkem ekologie a možnost lépe je ovládat. Je to ze stejné kuchyně jako podpora imigrace muslimských primitivů za účelem "naředit" evropské národy a vytvořit elektorát z nevzdělané na státu a nadnárodních firmách závislé masy a tím zajistit levičáckým elitám trvalou vládu v Evropě.

J. Moravec 16.7.2017 10:40

mobilita je hnaci motor trvale vysokych zisku a tezko muzete vrahum z volstrytu prisuzovat, ze chteji mobilitu a zisky amputovat. Mate znacne logicke chyby ve vasem zimnim uvazovani.

J. Zima 17.7.2017 8:51

To se velmi mýlíte. Nadnárodním firmám je nějaká mobilita u zadku. Chtějí pouze maximalizovat zisk a když vám prodají elektromobil za více peněz než auto se spalovacím motorem, kde navíc po 100000 km budete muset vyměnit baterii v ceně poloviny toho auta, tak se jim to bohatě vyplatí. Navíc pokud budou auta se spalovacími motory výrazně omezena budou lidé ke koupi elektromobilů nuceni a to je zaručený kšeft na mnoho let. V malém jsme to mohli vidět nedávno na šrotovném.

No a pro kryptokomunistické evropské vládce to bude mít ten příjemný efekt omezení svobody občanů.

P. Aron 15.7.2017 11:27

Jste zřejmě jasnovidec. Technologie se zatím vyvíjí, ale co bude za 20 let bych si netroufl předpovídat. Ani civilizace a technologie se nevyvíjí přímočaře. Po pádu říše římské nastal v Evropě na dlouho úpadek nejen civilizace a způsobu života, ale i techniky a technologií. Podle předpovědí ze 70 let už měla být dávno stálá základna na Měsíci a pilotované lety na Mars. Nejsou a ani ve výhledu asi nebudou. Narazili jsme na technické bariéry, které neumíme překonat.

D. Mateju 15.7.2017 10:54

To, ze par blaznu ve Francii nechce spalovaci motory, jeste neznamena, ze je nechce Francie.

P. Dvořák 15.7.2017 10:53

Nikoliv "

Francie nechce spalovací motory",

ale jenom pomatený ministr životního prostředí.

J. Tachovský 15.7.2017 10:07

Jsem pro, ale ne kvuli pomylenym ekologistum. Arabum prestanou proudit penize ze zeme a islam ztrati financovani.

V. Šnek 15.7.2017 9:45

Ach jo. Regulace, regulace, regulace. Soudruzi jistě splní pětiletku na 135%...

Kdy se v dějinách prosadil technický pokrok nějakými pomatenými regulacemi ??? Řekl bych, že vše praktické a výhodné se prosadilo SAMO! právě díky své praktičnosti a výhodnosti. Navíc, volat po tom, aby lidem, kteří si za těžce vydělané peníze koupili osobní vůz, byl jeho provoz zakázán, je ZRŮDNÉ! Mimoto, že takové zběsilé snahy, pomalu každý rok, podkopávají důvěru spotřebitelů při nákupu nového vozidla.