Za růstem stojí vyšší útraty zákazníků, velké využívání mobilních dat. Pomohly i dobré výsledky dceřiné O2 Slovakia.
„Na našich výsledcích se podílely všechny divize a segmenty, a to nejen díky řadě úspor a zefektivnění, ale také díky mnoha zjednodušujícím a prorůstovým aktivitám. Věřím, že jsme v mnoha oblastech nastartovali pozitivní trend,“ uvedl šéf O2 Tomáš Budník.
PPF válcuje malé akcionáře. O2 se rozdělí na operátora a majitele sítí |
Výsledky předčily očekávání analytiků. Ti po upozornění ze strany O2, že hospodaření se vyvíjí nad očekávání dobře, předpovídali růst výnosů okolo jednoho procenta a zvýšení zisku o tři čtvrtiny.
Výnosy v mobilním segmentu stouply o 0,4 procenta na 4,7 miliardy koruny. Celkový počet mobilních zákazníků se meziročně snížil o jedno procento na 5,013 milionu, množství tarifních klientů ale o jedno procento stouplo na 3,27 milionu.
Celkový mobilní hlasový provoz generovaný zákazníky O2 se díky neomezeným tarifům zvýšil o dvě procenta na 2,876 miliardy minut.