náhledy
Oprava vozu trvá většinou déle než rok a řemeslníci na něm pracují přes 3000 hodin, řekl majitel Ecorry Vítězslav Hinner.
Autor: ČTK
Firma se renovacemi veteránů zabývá přes 20 let. Protože působí v Kopřivnici, nejčastěji její zaměstnanci pracují na vozech vyrobených v místní automobilce Tatra. Dělali už ale i raritnější vozidla, například vůz Helica poháněný vrtulí, repliku sněžných saní nebo nyní dokončovanou trojkolku z 30. let ve tvaru kapky Dymaxion.
Autor: ČTK
Z renovátorské dílny společnosti Ecorra v Kopřivnici na Novojičínsku vyjede každoročně několik elegantních veteránů značky Tatra 87.
Autor: ČTK
Z renovátorské dílny společnosti Ecorra v Kopřivnici na Novojičínsku vyjede každoročně několik elegantních veteránů značky Tatra 87.
Autor: ČTK
Vůz se často do dílny dostane ve velmi zbídačelém stavu. Šikovné ruce renovátorů si s tím poradí. Horší podle nich je, když předchozí majitelé sami na vozidle dělali nějaké úpravy. Ty se při opravě vozu musí odstranit.
Autor: ČTK
Zikmund a Hanzelka s tímto vozem, tehdy jako obchodní zástupci automobilky Tatra, vyrazili v roce 1947 na svou první cestu. Během tří a půl roku najeli v Africe a Jižní Americe přes 61 000 kilometrů.
Autor: ČTK
Z renovátorské dílny společnosti Ecorra v Kopřivnici na Novojičínsku vyjede každoročně několik elegantních veteránů značky Tatra 87. Automobil, který ve světě proslavili čeští cestovatelé Miroslav Zikmund a Jiří Hanzelka, se přitom do dílny často dostane jako rzí prolezlý vrak.
Autor: ČTK