Úterý 16. dubna 2024, svátek má Irena
130 let

Lidovky.cz

Média

Hodnota reklamy na internetu v září výrazně stoupla

Zaměstnanci (ilustrační foto)

Zaměstnanci (ilustrační foto) foto: Shutterstock

PRAHA - Hodnota reklamy zobrazované na internetu po několikaměsíčním poklesu v září výrazně stoupla. Zadavatelé využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 568 milionů korun, což bylo téměř o polovinu více než v předchozím měsíci. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH.
  15:34

V meziročním srovnání se objem zobrazované reklamy, která je nejběžnější formou inzerce na internetu, zvýšil o více než pětinu. Největším zadavatelem se stejně jako v předchozích měsících stal internetový obchodník Internet Mall, který využil reklamní prostor v celkové hodnotě téměř 30 milionů korun.

ČTĚTE TAKÉ:

Druhým největším zadavatelem byla společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18,2 milionu korun. Na třetím místě byl řetězec Lidl, který umístil reklamu v hodnotě 11,8 milionu.

Mezi desítkou nejčastějších inzerovaných produktů se objevila motorová vozidla, peněžní zprostředkování, činnosti související s telekomunikační sítí, cestovní agentury nebo pojištění.

Skupina deseti největších provozovatelů v září vystavila on-line inzerci v ceníkové hodnotě 520 milionů korun. Nejvíc Seznam.cz s objemem 218,9 milionu korun, dále Centrum Holdings s 96,9 milionu a MAFRA s inzercí za 76,6 milionu korun. Ceníkové ceny reklamního prostoru nezapočítávají množstevní slevy a případné bartery.

TOP 10 provozovatelů v září 2013
provozovatelcena
Seznam.cz 218 866 334 Kč
Centrum Holdings  96 875 812 Kč
MAFRA  76 565 355 Kč
Mladá fronta  27 151 032 Kč
Allegro AdMarket  20 848 658 Kč
AdActive.cz  18 363 143 Kč
Ringier Axel Springer 17 276 877 Kč
CET 21  16 020 554 Kč
Economia 14 058 334 Kč
Impression Media 13     562 344 Kč
Zdroj: AdMonitoring - SPIR/MEDIARESEARCH
Autoři: ,

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!