Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

I psi mají svou reklamu. Na žrádlo, jak jinak

Média

  14:05
CURYCH - Televizní reklamu určenou psím divákům spustila švýcarská společnost Nestlé. Třiadvacetivteřinová znělka na řadu psího krmiva využívá tóny o vysoké frekvenci, které mají připoutat jejich pozornost. Společnost o ní informovala na svém webu.

I psi už mají svou reklamu foto: ČTK

Reklama používá tóny podobné hvízdnutí na psy, které jsou pro člověka prakticky nepatrné, i slyšitelnější zvuky podobné těm, které vyluzují některé hračky pro psy. Společnost ji podle svého prohlášení na internetu poprvé odvysílala v létě v Německu. Minulý víkend se chystala uvést ji v rakouských televizích.

"Psí sluch je dvojnásobně ostřejší než lidský. Psi zachytí frekvence, které jsou mimo náš dosah, a lépe zvuky rozlišují," uvedl v prohlášení výživový odborník Nestlé Georg Sanders. Reakce psů na reklamu podle něj závisí na tom, jak si majitelé se svými miláčky hrají.

Nestlé podle agentury Reuters patří mezi největší výrobce krmiva pro domácí zvířata na světě. Divize Petcare vyrábějící zvířecí krmivo se na celkovém zisku potravinářského gigantu za první pololetí (41 miliard švýcarských franků) podílela 12 procenty. Mezi její největší konkurenty patří společnost Mars, která vyrábí psí krmivo Pedigree.

Jak reklama funguje v praxi, se můžete podívat zde:

Autoři: ,

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.