Stavba architekta Karla Hubáčka tyčící se nad Libercem se objevila v reklamním spotu společnosti HomeAway, jež na internetu zprostředkovává nájmy nemovitostí o dovolených.
Reklama je tak zaměřená proti hotelům. U vysílače v ní dramaticky přistane modrý vrtulník. Vystoupí z něj chlapík, který tvrdí, že je z tajné vládní agentury, jejímž úkolem je zachraňovat dovolené. "Rodiny se stále znovu a znovu stávají oběťmi podvodu. Proč? Protože hotely vás nenávidí až za hrob," řekne úředník.
Následně přejde do ještědského vysílače, kde je umístěn "simulátor hotelového pokoje", v němž se jedna taková početnější rodina potýká s nedostatkem místa. Potyčka dětí vyvolá řadu menších nehod, jež skončí vymrštěním miminka a jeho rozplácnutím o sklo testovacího pokoje.
Vedle mimina se objeví titulek, že jde jenom o figurínu. Východiskem z této prekérní situace je využít služeb inzerující společnosti a netrávit dovolenou v hotelu. Reklama končí záběrem na Ještěd tyčící se nad okolím pohrouženým v mlžném oparu.
Významnou českou stavbu si díky reklamě možná prohlédlo dosud nejvíc lidí najednou. Například loni se utkání Super Bowlu stalo nejsledovanějším pořadem v americké televizní historii. V průměru se na něj dívalo 106,5 milionu lidí.
ČTĚTE TAKÉ: |
SUPER BOWLSuper Bowl je jednou z nejsledovanějších sportovních událostí přenášených televizí. Přestávky v poločase Super Bowlu jsou pravděpodobně nejžádanějším mediálním prostorem pro inzerenty televizních reklam vůbec. Každý třicetivteřinový spot letos vyšel na 3 milionů dolarů. Loni se cena pohybovala od 2,4 do 2,8 milionu. Většina ze spotů se točí speciálně pro Super Bowl. |
Letošní nejdražší reklama je na kukuřičné lupínky
Reklamní vysílací čas je tak během Super Bowlu nejdražší v roce. Inzerenti se navíc díky velkému publiku snaží vytáhnout, a natáčejí tak pro utkání své nejdražší reklamy. Letos podle deníku USA Today nejvíce uspěly spoty na kukuřičné lupínky Doritos a pivo Bud Light.
Slevový server Groupon pak připravil kontroverzní reklamu, která odkazuje na okupaci Tibetu. "Tibeťané mají problémy. Jejich kultura je v ohrožení.
Pořád ale dokážou ukuchtit úžasné rybí kari," zazní v ní. Okamžitě po vysílání se objevily hlasy, že firma zneužívá čínské okupace země ke komerčním účelům.