17. srpna 2009 10:08 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Klienti Sunny Days jsou doma,
prý je zdržela organizační chyba

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
Tunisko (ilustrační foto) | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Tunisko (ilustrační foto) | foto: Shutterstock
PRAHA Klienti cestovní kanceláře Sunny Days, kteří od soboty čekali na let do Tuniska, na dovolenou odletěli dnes po půlnoci z brněnského letiště. Druhý spoj odletěl na tuniský ostrov Džerba v 03:10 s téměř tříhodinovým zpožděním. Zpět domů se tak dnes mohly vrátit necelé tři stovky českých klientů Sunny Days, kteří čekali na Džerbě.

První letadlo společnosti SkyEurope se 129 turisty z Tunisu se vrátilo zpět do ČR v 06:15 do Brna. Druhé letadlo z Džerby se 133 turisty přiletělo do Brna v 09:10 a pak bude pokračovat do Ostravy. Podle turistů mělo letadlo společnosti Seagle Air, které pro ně přiletělo, v Tunisku poruchu. Slovenská letecká společnost musela poslat nový stroj, což způsobilo další tříhodinové zpoždění. Na odlet do Tuniska od soboty v Brně a Ostravě čekalo 319 turistů.

Komplikace firmě nastaly zřejmě z organizačních důvodů. V neděli to potvrdili zástupci společnosti, kteří vyloučili, že by firma byla ve finančních potížích.

Někteří klienti se po průtazích rozhodli se Sunny Days na dovolenou neodcestovat. Zda bude CK vracet plnou cenu, nebo jen část, ředitel moravských poboček Sunny Days Kamal Jabeur nesdělil. Podle něj o tom rozhodne vedení firmy v Praze. Ostatní by od cestovní kanceláře měli dostat náhradu. "Za chybějící nocleh ze soboty na neděli bylo všem nabídnuto poskytnutí kompenzace dvakrát až třikrát tolik," uvedla Romana Jurášová z CK Sunny Days. Lidé, kterých se to týká, si tak mohou zdarma prodloužit pobyt z osmi dní na deset, u delších turnusů z 11 na 13.

Lidovky.cz, ČTK




Najdete na Lidovky.cz