Pokračující hospodářská krize nutí firmy šetřit i na kancelářských potřebách. Pryč jsou doby plýtvání a firmy pečlivě zvažují, jaké potřeby nakoupit. Podle zkušeností největšího prodejce kancelářských potřeb na českém trhu Office Depot firmy stále častěji místo renomovaných značek kupují neznačkové tonery, kancelářské papíry, propisovačky a další kancelářské potřeby. Nejvíce klesla poptávka především ze strany velký bank o různé tiskopisy a formuláře.
Marcel Schmidt z marketingového oddělení Office Depot také upozornil na stále větší zájem o privátní značky, které mají ve své nabídce velké distribuční firmy. Firmy však neslevují pouze ze značky, ale mnohdy i z nároků na kvalitu. „Pokud to situace nevyžaduje, sleví ze svých nároků na kvalitu a vyberou si méně kvalitní výrobek,“ řekl Schmidt.
Marcel Schmidt z marketingového oddělení Office Depot také upozornil na stále větší zájem o privátní značky, které mají ve své nabídce velké distribuční firmy. Firmy však neslevují pouze ze značky, ale mnohdy i z nároků na kvalitu. „Pokud to situace nevyžaduje, sleví ze svých nároků na kvalitu a vyberou si méně kvalitní výrobek,“ řekl Schmidt.
Další podrobnosti o šetření ve firmách si přečtěte v úterním vydání deníku |