Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Lov zákazníků. Kadeřnice stříhají v sexy prádle

Ekonomika

  19:09
PRAHA - Lákat zákazníky pohledem na lehce oděné dívky nezkoušejí pouze restaurace. V Česku byl otevřen kadeřnický salon, ve kterém se o pánskou klientelu starají vlasové stylistky v sexy spodním prádle.

Kadeřnice Petra ze salonu Hot Crew foto: Reprofoto

Drsná mluva personálu v historických kostýmech ve Středověké krčmě v Dětenicích, nebo pivo přivážené na vagonech v železniční restauraci Výtopna na pražském "Václaváku" – v tvrdém konkurenčním prostředí musíte stále náročnější zákazníky lákat na nevšední zážitky.

Trend je zřejmý zejména v pohostinství. Akce typu „obsluha nahoře bez“ se staly běžnou součástí nabídky podniků zejména nižší cenové skupiny, loni do Česka dorazil také úspěšný koncept „hanbatých“ restaurací Hooters, kde s návštěvníky flirtují svůdné servírky.

Kadeřnice ze salonu Hot Crew vás ostříhají ve svůdném spodním prádle

Sexy obsluha pražské restaurace Hooters

Erotika na zákazníky zkrátka zabírá a toho se rozhodla využít i služba, ve které by ji čekal málokdo. V létě byl totiž v Praze otevřen vskutku neobyčejný kadeřnický salon pro pány nesoucí jméno Hot Crew (Žhavý personál). Jak název napovídá, vlasy v něm stříhají pohledné kadeřnice, které na sobě nemají nic víc, než spodní prádlo.

Jsou krotcí jak beránci, nedovolují si

Podobné podniky jsou známé po celém světě. Inspirací pro ten český byl salon Hot Cuts v Austrálii. „V Sydney to funguje, ale je to trošku drsnějšího rázu – nahoře bez. Ale to mi přišlo na naše poměry moc odvážné, takže jsme to zmírnili. Působí to decentně,“ říká autorka nápadu Martina Nesnídalová.

„Snažíme se zákazníkům poskytnout zážitek, aby se měli na co dívat. Nechceme, aby to pro muže bylo "ostříhat-odejít", takové nutné zlo. Tomu je přizpůsoben i design interiéru, který je zařízen jinak než v ostatních salonech," vysvětluje Nesnídalová.

Zákazník by podle ní měl v kadeřnictví hlavně relaxovat. „Chlapi si tu mohou dát u baru skleničku, popovídat si, zajít na masáž hlavy a přitom koukat na hezké holky.“ Ceny služeb jsou přitom srovnatelné jako v jiných salonech. „Nechceme to dělat pro boháče, není to zvlášť předražené jako salony v centru,“ doplňuje vlasová stylistka.

Kadeřnice pány obsluhují v netradičním interiéru

S dotírajícími muži prý problémy nejsou. „Zákazníci, kteří přijdou z ulice, jsou nejprve zaskočeni, za chvíli se ale rozkoukají. Jsou krotcí jak beránci a koukají, co je čeká. Nikdo zatím nic nezkoušel,“ chválí Nesnídalová klientelu.

Manuál na líčení

Koncept podniku lahodící očím zejména mužské klientely vyznává také řetězec restaurací Hooters (v americkém slangu výraz pro poprsí), který do Česka vstoupil loni v říjnu. Obsluhu tam zajišťují dívky oděné ve sportovním tílku a upnutých běžeckých šortkách.

Servírky mají přesný manuál nejen pro oděv, ale například i pro líčení a úpravu nehtů. „Prodělaly třítýdenní velice intenzivní kurz, aby byly schopny poskytnout kvalitní služby,“ popisuje Vladislav Svoboda ze společnosti Na Zdraví Ventures.

Dívky jsou podle něj připraveny řešit i případné nevhodné chování podnapilých mužů, konkrétní postup ale Svoboda nesdělil. Americký řetězec chce mít do šesti let na území bývalého Československa 11 restaurací.

Autor:

Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?

Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...