Michaela Maláčová prodala Českou Miss. Novým majitelem se koncem srpna stane společnost Czech Event Production.
Podnikatelka - která sama celostátní soutěž krásy v minulosti vyhrála - Novým majitelem České miss se koncem srpna stane společnost Czech Event Production. Koupí ji od firmy Luxury Brand Management (LBM), která patří Maláčové. Cena zatím není známa.
ČTĚTE TAKÉ: |
Czech Event Production získá stoprocentní podíl ve společnosti M Marketing, která Českou Miss deset let pořádala a je dceřinou firmou LBM.
"Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem LBM věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím," vysvětluje ředitelka společnosti Martina Matoušková.
Maláčová, která je mimo jiné zakladatelkou České Miss, se chce nyní věnovat rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů v Česku.
Nový ročník s novým majitelem
Další ročník soutěže, jež tradičně vrcholí finálovým večerem v březnu, bude už v plné kompetenci Czech Event Production. Společnost je součástí podnikatelské skupiny sdružené okolo Agentury Orange, která již v minulosti s Českou Miss spolupracovala při pořádání regionálních castingů.
Spolupracuje rovněž na hudebním festivalu Colours of Ostrava nebo na golfových akcích v rámci české série PGA European Tour.
"Přebíráme silnou značku s exkluzivním postavením na českém trhu. Na profesionálně odváděnou práci nejen navážeme, ale množstvím inovací a změn věřím její pozici ještě upevníme," uvádí majitelka Czech Event Production Marcela Krplová.