Kromě prodeje elektra navíc očekává zisky i z prodeje rychloobrátkového zboží. "Našeho největšího konkurenta, Alzu.cz, chceme v budoucnu z trůnu sesadit," říká generální ředitel Mall.cz Marek Liška a dodává, že otevření nových kamenných poboček je součástí marketingové strategie.
"Chceme být zákazníkům blíž," vysvětluje Liška a dodává, že nové pobočky otevře Mall.cz kromě Prahy nejspíše ještě v Pardubicích, Olomouci a Českých Budějovicích. Pro stejný krok jako Mall.cz se rozhodli i další velcí hráči na českém trhu internetových obchodů. Nové kamenné pobočky tak otevře například Kasa.cz. a v Liberci, Plzni a Ostravě mají vzniknout i nové prodejny společnost Czech Computer.
"I my budeme letos rozšiřovat naše kamenné výdejny. Ty jsou totiž dobrou konkurenční výhodou e-shopů, protože je stále velké procento zákazníků, kteří si chtějí zboží vyzvednout osobně," vysvětluje marketingová ředitelka Kasy.cz Jitka Součková.
VÍCE V LN:Rozhovor s generálním ředitelem internetové nákupní galerie Mall.cz Markem Liškou čtěte v dnešním vydání Lidových novin |