První program České televize tak od osmi do čtvrt na deset večer sledovalo 36 procent těch, kteří měli v tu dobu zapnutý televizor. „S těmito hodnotami se pořad stal nejúspěšnějším v hlavním vysílacím čase na všech televizních programech,“ sdělil mluvčí ČT Ladislav Šticha.
Komerční Nova v tu dobu přilákala 33 procent diváků. Od osmi dávala český film Filipa Renče a Michala Viewegha Román pro ženy, který koprodukovala. Ten celkově zaujal 1,35 milionu lidí.
Na populárního zpěváka Matušku vzpomínali u televize především lidé starší 54 let. Byl jich téměř milion (konkrétně 935 tisíc). Zbylých 597 tisíc diváků pořadu se rekrutovalo ze skupiny 15-54 let. Vyplývá to ze statistik sledovanosti ATO-Mediaresearch, kterou pravidelně zveřejňuje web Tn.cz.
Matuška na ČT lákal víc než Viewegh na Nově
Pořad Když jdou na mužskýho léta…, připomínající zesnulého zpěváka Waldemara Matušku, sledovalo včera večer na veřejnoprávní ČT1 víc než jeden a půl milionu lidí, tedy 17,5 procent tuzemské dospělé populace.
Waldemar Matuška s manželkou Olgou foto: Pavel Wellner, Lidové noviny