4. listopadu 2015 11:00 Lidovky.cz > Byznys > Média

Nejposlouchanějším rádiem zůstává
Impuls. Evropa 2 v žebříčku klesla

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse
Nejposlouchanější stanicí zůstává rádio Impuls, potvrdil průzkum | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Nejposlouchanější stanicí zůstává rádio Impuls, potvrdil průzkum | foto: Rádio ImpulsReprofoto
PRAHA Nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v Česku zůstává Rádio Impuls s více než milionem posluchačů ve druhém a třetím čtvrtletí letošního roku. Na druhou příčku se dostala Frekvence 1 s 891 tisíc posluchačů a přeskočila tak Evropu 2, které ve sledovaném období klesla denní poslechovost na 887 tisíc lidí.

Vyplývá to z aktuálního výzkumu Radioprojekt, jehož výsledky dnes zveřejnily agentury STEM/MARK a Median. Impuls drží prvenství od počátku průzkumu v roce 2006. Konkrétní čísla jsou: 1 939 000 posluchačů týdně, 1 002 000 posluchačů denně a 12,5 procentní podíl z celkového rozhlasového trhu. 

„Opět se potvrdilo, že Rádio Impuls je lídrem na českém rozhlasovém trhu a boj o druhou příčku sledujeme z této pozice s velmi slušným náskokem. Náš férový a poctivý přístup k posluchačům, stavbě programu a poskytovaným informacím, ať už ve zpravodajství nebo dopravě, se znovu ukázal jako správná cesta,“ říká generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák.

Nejposlouchanější stanicí Českého rozhlasu je Radiožurnál, který v celkovém pořadí obsadil čtvrté místo s 835 tisíc posluchačů. Z předních stanic zaznamenala mírný nárůst pouze Frekvence 1, a to o devět tisíc denních posluchačů. Největší ztráty postihly Radiožurnál a Evropu 2.

Mezi regionálními stanicemi zůstává na prvním místě Rádio Blaník (606 tisíc) následované Country Rádiem (246 tisíc), Rádiem Beat (242 tisíc) a Rádiem Čas (159 tisíc).

Na trhu s mediálního zastoupení zůstává lídrem Radiohouse, který loni vznikl jako společných projekt mediálních skupin Lagardere Active ČR a Media Bohemia, respektive jejich zastupitelství Regie Radio Music a Marketing Media Services. Na Radiohouse podle průzkumu připadá 52,1procentní podíl na poslechu, na Radio United Services 23,9 procenta a skupina Českého rozhlasu vykázala podíl 22,3 procenta.

Podle odhadů Sdružení komunikačních a mediálních organizací čisté rozhlasové investice do reklamy ve třetím čtvrtletí meziročně stouply o 1,4 procenta na 249,6 milionu korun.

Čísla založená na údajích firem a expertním odhadu se liší od průzkumů, které pracují pouze s ceníkovými informacemi.

ČTK
  • 0Diskuse




REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ, NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS Registrace

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07. Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na Lidovky.cz