Během prvních tří měsíců bylo podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) v České republice registrováno 6493 nových osobních vozů Volkswagen, což je o 2559 vozů více než ve stejném období roku 2014.
Druhé místo na trhu
Za první tři měsíce roku 2015 vzrostl Volkswagenu tržní podíl na 12,19 %, čímž se stal nejprodávanější importovanou značkou u nás a v absolutním pořadí značek mu po Škodovce patří druhé místo. Loni za první čtvrtletí činil jeho podíl na českém trhu 9,15 %.
„Mám velkou radost, že se nám během prvních tří měsíců podařilo navázat na velmi pozitivní vývoj prodeje osobních vozů Volkswagen z minulého roku a posunout značku Volkswagen zpět na pozici nejprodávanější dovážené značky na českém trhu,“ říká Daniel Harant, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.
Minimálně každý třetí nový Volkswagen registrovaný v České republice byl Golf. Tento Zároveň se Golf stal nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu nižší střední třídy během prvního čtvrtletí 2015 (1940 registrovaných nových vozů).